![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hei igjen,
Jeg har problemer med å koble min Epson SX100 til min NEC datamaskin via en USB-port. Det er bare ikke skje! Når jeg går til Legg til ny maskinvare får jeg en melding til effct at det ikke vil laste skyldes at PC-en er allerede prøver å laste noen maskinvare. Jeg er ikke klar over hvilken som helst annen maskinvare lastes inn. Er det en måte å finne ut hva min PC synes det prøver å installere? Jeg trenger virkelig å installere denne skriveren slik at en rask reaksjon ville være virkelig verdsatt, mange takk som alltid, Slim. PS Jeg beklager hvis dette er i feil delen. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Er dette en ny skriver, eller har det vært setup / jobber med denne maskinen tidligere?
|
|||
|
|||
|
Sitat:
Takk for raskt svar. Skriveren er helt ny, 2 dager gamle. Slim. |
|
|
|||
|
|||
|
Vanlig prosedyre er å installere CD deretter plugge USB og strøm i.
Du trenger ikke å gå hvor som helst i nærheten av Legg til / fjern programmer. |
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
når jeg gjør at det ser ikke ut til å opprette en tilkobling via USB-porten, så når jeg prøver å installere manuelt gjennom "Legg til ny maskinvare" Jeg får melding om at PC-er allerede prøver å laste noen maskinvare. Jeg trenger å vite hvordan finne kilden til denne meldingen og jeg tror jeg vil bli sortert. Jeg håper dette er fornuftig! Hilsen, Slim. |