![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har to printere tilsluttet min min Windows XP, og jeg ikke kan få enten en til at arbejde. Jeg har taget ud af stikket dem, genstartes pc'en, intet virker. Jeg har bemærket, hver gang jeg genstarter, og jeg går til den Printere & Fax mappe vises de som værende offline. Jeg vende dem til klar tilstand og derefter en printer fejlmeddelelse popper op med angivelse af printeren ikke udskrive. Jeg nu huske, at jeg havde prøvet at tilslutte min AT & T Tilt telefonen i et af de andre USB-porte på pc'en og indtil dem printere havde arbejdet. Jeg er ikke sikker på, hvad der foregår. Kan nogen venligst hjælpe mig? |
|
| |||
| |||
| Har du de nyeste drivere? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Info Krævet alle i One Printers | Clive | Digital Imaging & Printere | 2 | 6. jun 2009 08:21 |
| Kan ikke udskrive til nogen af vores netværk printere | JohnJensen | Networking, Modemer & VoIP | 0 | 31. maj 2009 21:24 |
| Hvordan blækprintere arbejde? | david09 | Digital Imaging & Printere | 2 | 20 marts 2009 13:22 |
| Hvilken printer skal jeg købe? (Just realiserede hvordan crap all-in-1 printere) | Theresonly1 | Digital Imaging & Printere | 3 | 29 januar 2009 14:41 |
| Canon Printere | syderapple | Digital Imaging & Printere | 2 | 6. jan 2008 10:54 |
| Thread Tools | |
| |