mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

Printere ikke arbejder-USB Problem?

Reply

Thread Tools
Old 26 juni 2008, 07:35
Bandlyst Gruppen

Default Printere ikke arbejder-USB Problem?

Jeg har to printere tilsluttet min min Windows XP, og jeg ikke kan få enten en til at arbejde. Jeg har taget ud af stikket dem, genstartes pc'en, intet virker. Jeg har bemærket, hver gang jeg genstarter, og jeg går til den Printere & Fax mappe vises de som værende offline. Jeg vende dem til klar tilstand og derefter en printer fejlmeddelelse popper op med angivelse af printeren ikke udskrive.

Jeg nu huske, at jeg havde prøvet at tilslutte min AT & T Tilt telefonen i et af de andre USB-porte på pc'en og indtil dem printere havde arbejdet.

Jeg er ikke sikker på, hvad der foregår. Kan nogen venligst hjælpe mig?
Old 26 juni 2008, 09:22
Donor-Gruppen

Default Printere ikke arbejder-USB Problem?

Har du de nyeste drivere?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Info Krævet alle i One Printers Clive Digital Imaging & Printere 2 6. jun 2009 08:21
Kan ikke udskrive til nogen af vores netværk printere JohnJensen Networking, Modemer & VoIP 0 31. maj 2009 21:24
Hvordan blækprintere arbejde? david09 Digital Imaging & Printere 2 20 marts 2009 13:22
Hvilken printer skal jeg købe? (Just realiserede hvordan crap all-in-1 printere) Theresonly1 Digital Imaging & Printere 3 29 januar 2009 14:41
Canon Printere syderapple Digital Imaging & Printere 2 6. jan 2008 10:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.