vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Digital Imaging & Tulostimet

Register

Tulostimet ei toimi USB-ongelma?

Reply

Thread Tools
Old 26 kesäkuu 2008, 07:35
Banned ryhmän

Default Tulostimet ei toimi USB-ongelma?

Minulla on kaksi tulostimet kytketty minun Windows XP: n, enkä voi saada joko yhdestä työstä. Olen irti niistä uudelleen PC, ei toimi. Olen huomannut, joka kerta, kun olen uudestisyntynyt ja siirryn Tulostimet & Fax Folder ne näy olevan Offline. En muuttaa ne valmiustilaa ja sitten kirjoitin virhesanoma tulee esiin, jossa tulostin ei tulosta.

En nyt muista, että minulla oli yrittänyt tapittamalla minun AT & T Tilt Puhelin jollekin muita USB-porttia tietokoneeseen ja asti niitä kirjoittimet oli ollut töissä.

En ole varma, mitä on meneillään. Voisiko joku ystävällisesti auttaa minua?
Old 26 kesäkuu 2008, 09:22
Rahoittajien ryhmän

Default Tulostimet ei toimi USB-ongelma?

Sinulla on uusimmat ajurit?
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Tietoa tarvitaan All In One Printers Clive Digital Imaging & Tulostimet 2 6. Jun 2009 08:21
Ei voi tulostaa mihin tahansa verkostomme tulostimet MattiVirtanen Verkottuminen, Modeemit & VoIP 0 31. toukokuuta 2009 21:24
Kuinka Inkjet Tulostimet toimii? david09 Digital Imaging & Tulostimet 2 20th Mar 2009 13:22
Mitä tulostimen minun pitäisi ostaa? (Just ymmärtäneet crap all-in-1-tulostimet) Theresonly1 Digital Imaging & Tulostimet 3 29th Jan 2009 14:41
Canon Tulostimet syderapple Digital Imaging & Tulostimet 2 6. Jan 2008 10:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.