![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on kaksi tulostimet kytketty minun Windows XP: n, enkä voi saada joko yhdestä työstä. Olen irti niistä uudelleen PC, ei toimi. Olen huomannut, joka kerta, kun olen uudestisyntynyt ja siirryn Tulostimet & Fax Folder ne näy olevan Offline. En muuttaa ne valmiustilaa ja sitten kirjoitin virhesanoma tulee esiin, jossa tulostin ei tulosta. En nyt muista, että minulla oli yrittänyt tapittamalla minun AT & T Tilt Puhelin jollekin muita USB-porttia tietokoneeseen ja asti niitä kirjoittimet oli ollut töissä. En ole varma, mitä on meneillään. Voisiko joku ystävällisesti auttaa minua? |
|
| |||
| |||
| Sinulla on uusimmat ajurit? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tietoa tarvitaan All In One Printers | Clive | Digital Imaging & Tulostimet | 2 | 6. Jun 2009 08:21 |
| Ei voi tulostaa mihin tahansa verkostomme tulostimet | MattiVirtanen | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 31. toukokuuta 2009 21:24 |
| Kuinka Inkjet Tulostimet toimii? | david09 | Digital Imaging & Tulostimet | 2 | 20th Mar 2009 13:22 |
| Mitä tulostimen minun pitäisi ostaa? (Just ymmärtäneet crap all-in-1-tulostimet) | Theresonly1 | Digital Imaging & Tulostimet | 3 | 29th Jan 2009 14:41 |
| Canon Tulostimet | syderapple | Digital Imaging & Tulostimet | 2 | 6. Jan 2008 10:54 |
| Thread Tools | |
| |