mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

Skrivere ikke-USB problem?

Reply

Thread Tools
Old 26 juni 2008, 07:35
Banned Group

Default Skrivere ikke-USB problem?

Jeg har to skrivere tilkoblet min Windows XP og jeg kan ikke få det ene til å fungere. Jeg har trukket ut dem startet PC, ingenting virker. Jeg har lagt merke til hver gang jeg starte på nytt, og jeg går til Skrivere & Fax mappe vises de som Frakoblet. Jeg slå dem til Klar-modus og deretter en skriver feilmelding kommer opp om skriveren ikke klarte å skrive ut.

Jeg husker at jeg hadde prøvd å plugge min AT & T Tilt telefonen i en av de andre USB-portene på PC og frem til dem skriverne hadde jobbet.

Jeg er ikke sikker på hva som skjer. Kan noen vennligst hjelpe meg?
Old 26 juni 2008, 09:22
Donor Group

Default Skrivere ikke-USB problem?

Har du de nyeste driverne?
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Info kreves på Alt i ett-skrivere Clive Digital Imaging & Skrivere 2 6 juni 2009 08:21
Kan ikke skrive til noen av våre nettverksskrivere Johndoe Nettverk, modem og VoIP 0 31 mai 2009 21:24
Hvordan blekkskrivere arbeid? david09 Digital Imaging & Skrivere 2 20 mars 2009 13:22
Hva skriver bør jeg kjøpe? (Bare innså hvor dritt alt-i-1-skrivere er) Theresonly1 Digital Imaging & Skrivere 3 29 januar 2009 14:41
Canon-skrivere syderapple Digital Imaging & Skrivere 2 6 januar 2008 10:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.