![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har to skrivere tilkoblet min Windows XP og jeg kan ikke få det ene til å fungere. Jeg har trukket ut dem startet PC, ingenting virker. Jeg har lagt merke til hver gang jeg starte på nytt, og jeg går til Skrivere & Fax mappe vises de som Frakoblet. Jeg slå dem til Klar-modus og deretter en skriver feilmelding kommer opp om skriveren ikke klarte å skrive ut. Jeg husker at jeg hadde prøvd å plugge min AT & T Tilt telefonen i en av de andre USB-portene på PC og frem til dem skriverne hadde jobbet. Jeg er ikke sikker på hva som skjer. Kan noen vennligst hjelpe meg? |
|
| |||
| |||
| Har du de nyeste driverne? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Info kreves på Alt i ett-skrivere | Clive | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 6 juni 2009 08:21 |
| Kan ikke skrive til noen av våre nettverksskrivere | Johndoe | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 31 mai 2009 21:24 |
| Hvordan blekkskrivere arbeid? | david09 | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 20 mars 2009 13:22 |
| Hva skriver bør jeg kjøpe? (Bare innså hvor dritt alt-i-1-skrivere er) | Theresonly1 | Digital Imaging & Skrivere | 3 | 29 januar 2009 14:41 |
| Canon-skrivere | syderapple | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 6 januar 2008 10:54 |
| Thread Tools | |
| |