![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har två skrivare ansluten min min Windows XP och jag kan inte få något att fungera. Jag har Unplugged dem, startas datorn, inget fungerar. Jag har lagt märke till varje gång jag startar om och jag gå på Skrivare och Fax mapp de visar upp som Offline. Jag vill förvandla dem till redoläge och sedan en skrivare felmeddelande visas som anger att skrivaren inte skriver ut. Jag nu kommer ihåg att jag hade försökt att koppla min AT & T Tilt Telefon i något av de andra USB-portar på datorn och fram till dem skrivare hade arbetat. Jag är inte säker på vad som pågår. Kan någon snälla hjälpa mig? |
|
| |||
| |||
| Har du de senaste drivrutinerna? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Info krävs på Allt i Ett Skrivare | Clive | Digital Imaging & Skrivare | 2 | 6 juni 2009 08:21 |
| Kan inte skriva till någon av våra nätverksskrivare | johndoe | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 31 maj 2009 21:24 |
| Hur bläckstråleskrivare Arbete? | david09 | Digital Imaging & Skrivare | 2 | 20 mars 2009 13:22 |
| Vad skrivaren ska jag köpa? (Bara insåg hur crap allt-i-1 skrivare) | Theresonly1 | Digital Imaging & Skrivare | 3 | 29 januari 2009 14:41 |
| Canon Skrivare | syderapple | Digital Imaging & Skrivare | 2 | 6 januari 2008 10:54 |
| Thread Tools | |
| |