mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

Udskrivning fra internettet - HPC6280 alt-i-en printer

Reply

Thread Tools
Old 13. maj 2009, 08:58
Ny Medlem Gruppen

Hej - jeg har en virkelig irriterende problem, at jeg ikke kan fix. Jeg har en HPC6280 alle i en printer som standardprinter. Jeg cn udskrive fra applikationer, men når jeg forsøger at udskrive fra internettet standardprinter er ikke i udvælgelsen. Er der nogen kender problemet her, og hvordan man kan ordne det? Tak for enhver hjælp, du kan give.

Skål
Old 13. maj 2009, 11:05
Redaktør Gruppen

Urggg Internet Printing. Dens en smerte i bagsiden.

Er din router alle konfigureret etc til havn frem til printeren etc?

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 14. maj 2009, 02:37
Ny Medlem Gruppen

Hej - det virkede ok, hvor det blev nedsat trådløst, men jeg bruger den med et datakabel nu og det er ved hjælp af kabel, som jeg nu ikke er i stand til at udskrive. Hvordan ville jeg tjekke routeren for indstillinger?

Cheers for din hjælp.
Old 14. maj 2009, 08:10
Redaktør Gruppen

Er du sikker på du mener udskrivning fra internettet? Gerne fra en elses hus over internettet?

Eller mener du fra dit lokale netværk?

Uanset om det er kabel eller trådløst tilsluttet skulle gøre nogen forskel på, hvordan du udskriver fra internettet.

Old 14. maj 2009, 09:17
Ny Medlem Gruppen

Hi - trykning på mit netværk printer fra min internetforbindelse. Jeg forsøger at udskrive en webside fra et websted, når jeg vælge Filer> Udskriv ...... mit netværk printeren ikke vises på dropdown af valgbare printere.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.