mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printers

Register

Printen vanaf het internet - HPC6280 all-in-one printer

Reply

Thread Tools
Old 13 mei 2009, 08:58
Nieuw Lid Fractie

Default Printen vanaf het internet - HPC6280 all-in-one printer

Hoi - ik heb een heel vervelend probleem dat ik niet kan oplossen. Ik heb een HPC6280 all in one printer als standaardprinter. Ik cn print van toepassingen, maar als ik probeer te printen vanaf het internet de standaard printer niet in de selectie. Is er iemand weet het hier en hoe het te repareren? Bedankt voor alle hulp die u kunt geven.

Sante
Old 13 mei 2009, 11:05
Moderator Groep

Urggg internet afdrukken. Het is een pijn in de achterkant.

Is uw router al geconfigureerd etc naar poort naar de printer etc?

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 14 mei 2009, 02:37
Nieuw Lid Fractie

Hi - het werkte goed toen het werd opgericht draadloos, maar ik gebruik het met een datakabel en nu is het gebruik van de kabel die ik nu niet in staat om af te drukken. Hoe zou ik de router voor instellingen?

Cheers for your help.
Old 14 mei 2009, 08:10
Moderator Groep

Weet u zeker dat u printen vanaf het internet? Net als van iemand anders huis via het internet?

Of heeft u vanaf uw lokale netwerk?

Of het nu gaat om bekabeld of draadloos verbinding moet maken geen verschil voor hoe u afdrukken vanaf het internet.

Old 14 mei 2009, 09:17
Nieuw Lid Fractie

Hi - afdrukken op mijn netwerk printer van mijn internet-verbinding. Ik probeer voor het afdrukken van een webpagina van een site, als ik kies Bestand> Afdrukken ...... mijn netwerk printer niet wordt weergegeven op de vervolgkeuzelijst te selecteren printers.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Verzonden afdruktaak te omzeilen lade, maar de printer blijft het afdrukken van grote lade BreannaRice Digital Imaging & Printers 0 10 jun 2009 12:44
Lexmark E232-printer niet afdrukken vanuit Outlook Haiku Digital Imaging & Printers 0 De 4 juni 2009 11:44
Lexmark Z12 Printer - Vista - Drukkerij Blank Page jefechico Digital Imaging & Printers 0 28 mei 2009 21:02
Dell 720 printer met foutbericht De opgegeven printer moniter is UNKOWN themadpanda1989 Digital Imaging & Printers 8 30e sep 2008 05:02
Printer plots afdrukken blanco pagina's (tho testpagina afdrukken OK) camee Digital Imaging & Printers 1 24 nov 2007 21:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.