![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi - ik heb een heel vervelend probleem dat ik niet kan oplossen. Ik heb een HPC6280 all in one printer als standaardprinter. Ik cn print van toepassingen, maar als ik probeer te printen vanaf het internet de standaard printer niet in de selectie. Is er iemand weet het hier en hoe het te repareren? Bedankt voor alle hulp die u kunt geven. Sante |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Urggg internet afdrukken. Het is een pijn in de achterkant. Is uw router al geconfigureerd etc naar poort naar de printer etc?
|
| |||
| |||
| Hi - het werkte goed toen het werd opgericht draadloos, maar ik gebruik het met een datakabel en nu is het gebruik van de kabel die ik nu niet in staat om af te drukken. Hoe zou ik de router voor instellingen? Cheers for your help. |
|
| |||
| |||
| Weet u zeker dat u printen vanaf het internet? Net als van iemand anders huis via het internet? Of heeft u vanaf uw lokale netwerk? Of het nu gaat om bekabeld of draadloos verbinding moet maken geen verschil voor hoe u afdrukken vanaf het internet.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Hi - afdrukken op mijn netwerk printer van mijn internet-verbinding. Ik probeer voor het afdrukken van een webpagina van een site, als ik kies Bestand> Afdrukken ...... mijn netwerk printer niet wordt weergegeven op de vervolgkeuzelijst te selecteren printers. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Verzonden afdruktaak te omzeilen lade, maar de printer blijft het afdrukken van grote lade | BreannaRice | Digital Imaging & Printers | 0 | 10 jun 2009 12:44 |
| Lexmark E232-printer niet afdrukken vanuit Outlook | Haiku | Digital Imaging & Printers | 0 | De 4 juni 2009 11:44 |
| Lexmark Z12 Printer - Vista - Drukkerij Blank Page | jefechico | Digital Imaging & Printers | 0 | 28 mei 2009 21:02 |
| Dell 720 printer met foutbericht De opgegeven printer moniter is UNKOWN | themadpanda1989 | Digital Imaging & Printers | 8 | 30e sep 2008 05:02 |
| Printer plots afdrukken blanco pagina's (tho testpagina afdrukken OK) | camee | Digital Imaging & Printers | 1 | 24 nov 2007 21:02 |
| Thread Tools | |
| |