mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

Utskrift fra Internett - HPC6280 alt-i-ett skriver

Reply

Thread Tools
Old 13 mai 2009, 08:58
New Member Group

Default Utskrift fra Internett - HPC6280 alt-i-ett skriver

Hei - jeg har et veldig irriterende problem som jeg ikke kan fikse. Jeg har en HPC6280 i ett skriveren som standardskriver. Jeg cn utskrift fra programmer, men når jeg prøver å skrive ut fra internett standardskriveren ikke er i utvalget. Does noen vite problemet her og hvordan du kan fikse det? Takk for hjelp du kan gi.

Skål
Old 13 mai 2009, 11:05
Moderator Group

Urggg Internet Printing. Its vondt i baksiden.

Er din router all konfigurert etc til port frem til skriveren osv.?

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 14 mai 2009, 02:37
New Member Group

Hei - det fungerte OK da den ble satt opp trådløst, men jeg bruker den med en datakabel nå og det er ved hjelp av kabelen som jeg er nå ikke i stand til å skrive ut. Hvordan ville jeg sjekke ruteren for innstillinger?

Skål for hjelpen.
Old 14 mai 2009, 08:10
Moderator Group

Er du sikker på at du mener utskrift fra Internett? Like fra noen elses huset over Internett?

Eller mener du fra ditt lokale nettverk?

Enten det er kablet eller trådløst koblet bør ikke gjøre forskjell på hvordan du skriver ut fra Internett.

Old 14 mai 2009, 09:17
New Member Group

Hei - utskrift på nettverket printer fra internett. Jeg prøver å skrive ut en webside fra et område, når jeg velger Fil> Skriv ut ...... nettverket skriveren ikke vises i rullegardinlisten for valgbar skrivere.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Sendt utskriftsjobben å omkjøringsvei skuffen, men skriveren holder utskrift fra hovedvisningen skuffen BreannaRice Digital Imaging & Skrivere 0 10 juni 2009 12:44
Lexmark E232 Skriver ikke skrive ut fra Outlook haiku Digital Imaging & Skrivere 0 4 juni 2009 11:44
Lexmark Z12 Skriver - Vista - Trykking Blank Page jefechico Digital Imaging & Skrivere 0 28 mai 2009 21:02
Dell 720 skriveren med feilmelding Den angitte skriveren moniter er unkown themadpanda1989 Digital Imaging & Skrivere 8 30nde sep 2008 05:02
Printer plutselig utskrift blanke sider (tho testsiden utskrifter OK) cameo Digital Imaging & Skrivere 1 24 nov 2007 21:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.