![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei - jeg har et veldig irriterende problem som jeg ikke kan fikse. Jeg har en HPC6280 i ett skriveren som standardskriver. Jeg cn utskrift fra programmer, men når jeg prøver å skrive ut fra internett standardskriveren ikke er i utvalget. Does noen vite problemet her og hvordan du kan fikse det? Takk for hjelp du kan gi. Skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Urggg Internet Printing. Its vondt i baksiden. Er din router all konfigurert etc til port frem til skriveren osv.?
|
| |||
| |||
| Hei - det fungerte OK da den ble satt opp trådløst, men jeg bruker den med en datakabel nå og det er ved hjelp av kabelen som jeg er nå ikke i stand til å skrive ut. Hvordan ville jeg sjekke ruteren for innstillinger? Skål for hjelpen. |
|
| |||
| |||
| Er du sikker på at du mener utskrift fra Internett? Like fra noen elses huset over Internett? Eller mener du fra ditt lokale nettverk? Enten det er kablet eller trådløst koblet bør ikke gjøre forskjell på hvordan du skriver ut fra Internett.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Hei - utskrift på nettverket printer fra internett. Jeg prøver å skrive ut en webside fra et område, når jeg velger Fil> Skriv ut ...... nettverket skriveren ikke vises i rullegardinlisten for valgbar skrivere. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Sendt utskriftsjobben å omkjøringsvei skuffen, men skriveren holder utskrift fra hovedvisningen skuffen | BreannaRice | Digital Imaging & Skrivere | 0 | 10 juni 2009 12:44 |
| Lexmark E232 Skriver ikke skrive ut fra Outlook | haiku | Digital Imaging & Skrivere | 0 | 4 juni 2009 11:44 |
| Lexmark Z12 Skriver - Vista - Trykking Blank Page | jefechico | Digital Imaging & Skrivere | 0 | 28 mai 2009 21:02 |
| Dell 720 skriveren med feilmelding Den angitte skriveren moniter er unkown | themadpanda1989 | Digital Imaging & Skrivere | 8 | 30nde sep 2008 05:02 |
| Printer plutselig utskrift blanke sider (tho testsiden utskrifter OK) | cameo | Digital Imaging & Skrivere | 1 | 24 nov 2007 21:02 |
| Thread Tools | |
| |