mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivare

Register

Utskrift från Internet - HPC6280 allt-i-ett-skrivare

Reply

Thread Tools
Old 13 maj 2009, 08:58
New Member Group

Default Utskrift från Internet - HPC6280 allt-i-ett-skrivare

Hej - jag har ett riktigt störande problem som jag inte kan fixa. Jag har en HPC6280 alla i en skrivare som standardskrivare. Jag cn utskrift från program, men när jag försöker skriva ut från Internet standardskrivaren inte i valet. Är det någon som vet det här och hur man rättar till det? Tack för all hjälp ni kan ge.

Skål
Old 13 maj 2009, 11:05
Moderator-gruppen

Urggg internet utskrift. Dess en smärta i baksidan.

Är din router alla konfigurerade etc till hamn fram till skrivare etc?

Mitt System: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moderkort:
Asus P5Q Pro
RAM Minne:
OCZ 8GB 800MHz
Grafikkort (s):
Saphire Radeon 4850
Ljudkort:
Ombord
Hårddisk (s):
Enorma
Optisk enhet (er):
Sony al cheapo en.
Mål / PSU:
Antec Three Hundred
Kylning:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 fall fans.
Nätverk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dubbla 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 14 maj 2009, 02:37
New Member Group

Hej - det fungerade ok när den inrättades trådlöst, men jag använder det med en datakabel nu och det är med hjälp av kabeln som jag nu inte kan skriva ut. Hur skulle jag checka routern för inställningar?

Skål för din hjälp.
Old 14 maj 2009, 08:10
Moderator-gruppen

Är du säker på att du skriver ut från Internet? Precis som från någon annans hus via Internet?

Eller menar du från ditt lokala nätverk?

Oavsett om det är trådbundet eller trådlöst anslutna bör göra någon skillnad på hur du skriver ut från Internet.

Old 14 maj 2009, 09:17
New Member Group

Hej - tryck på mitt nätverk skrivare från min internetuppkoppling. Jag försöker att skriva ut en webbsida från en webbplats, när jag väljer Arkiv> Skriv ut ...... mitt nätverk skrivaren inte visas i dropdown av valbara skrivare.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Skickat utskriftsjobbet att kringgå facket, men skrivaren håller utskrift från centrala facket BreannaRice Digital Imaging & Skrivare 0 10 juni 2009 12:44
Lexmark E232 Utskriftsvänlig inte skriva ut från Outlook haiku Digital Imaging & Skrivare 0 4 juni 2009 11:44
Lexmark Z12 skrivare - Vista - Utskrift Blank Page jefechico Digital Imaging & Skrivare 0 28 maj 2009 21:02
Dell 720 skrivare med felmeddelandet Den angivna skrivaren moniter är unkown themadpanda1989 Digital Imaging & Skrivare 8 30:e sep 2008 05:02
Utskriftsvänlig plötsligt skriver ut tomma sidor (tho provsida utskrifter OK) kamé Digital Imaging & Skrivare 1 24 november 2007 21:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.