![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Dell printer, der har fungeret godt i de sidste 4 år, men pludselig vil den ikke udskrive elementer fra internettet. I stedet vil jeg komme 22 sider mumbo jumbo. Det ligner javascript skrald og formatering anvisninger. Det eneste tidspunkt, det vil udskrive normalt, hvis kilden er fra Microsoft Office eller Word-programmer. Er dette et problem med selve computeren eller noget korrupt på min desk top computer? Nogen form for hjælp her i høj grad vil blive værdsat. Tak. Shel |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv at afinstallere det derefter geninstallere det.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| HP Deskjet 6940 serien, tilladelser og trykning problemer. | oluomoolubisi | Digital Imaging & Printere | 0 | 14 juni 2009 01:23 |
| HP Photosmart All-In-One C4280 udskrivningsproblemer | eviepeanut2005 | Digital Imaging & Printere | 0 | 21. maj 2009 19:35 |
| Network Printing i XP på bootup, ikke efter login? | crossedphoenix | Windows-operativsystemer | 3 | 13 oktober 2008 10:14 |
| Beklager sine mig igen - Trykning problemer over nettet + Adgang til en computer | rbscooby | Networking, Modemer & VoIP | 10 | 28 april 2008 13:58 |
| Udskrivning Problemer med Word 2007 | sgrady | Office Suites & Applications | 4 | 8 april 2008 10:54 |
| Thread Tools | |
| |