![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een Dell-printer die heeft goed gewerkt voor de laatste 4 jaar, maar plotseling is het niet uitprinten items uit het internet. In plaats daarvan zal ik krijgen 22 pagina's van Mumbo Jumbo. Het lijkt erop dat javascript vuilnis en formatteren van instructies. Het enige tijd zal print normaal is als de bron is van Microsoft Office of Word-programma's. Is dit een probleem met de computer zelf of iets corrupte op mijn bureau boven computer? Alle hulp hier sterk zou worden gewaardeerd. Bedankt. Shel |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer het verwijderen van het dan opnieuw wordt geïnstalleerd.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| HP Deskjet 6940 serie, machtigingen en afdrukproblemen. | oluomoolubisi | Digital Imaging & Printers | 0 | 14 jun 2009 01:23 |
| HP Photosmart All-In-One C4280 afdrukproblemen | eviepeanut2005 | Digital Imaging & Printers | 0 | 21 mei 2009 19:35 |
| Network Printing in XP bij het opstarten, en niet na inloggen? | crossedphoenix | Windows besturingssystemen | 3 | 13 okt 2008 10:14 |
| Het spijt me opnieuw zijn - Problemen met afdrukken via het netwerk + Toegang tot een computer | rbscooby | Netwerken, modems & VoIP | 10 | 28 apr 2008 13:58 |
| Afdrukken Problemen met Word 2007 | sgrady | Office Suites & Toepassingen | 4 | De 8 april 2008 10:54 |
| Thread Tools | |
| |