![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Dell-skriver som har fungert godt for de siste 4 årene, men plutselig vil den ikke skrive ut fra internett. I stedet vil jeg få 22 sider av mumbo Jumbo. Det ser ut som javascript søppel og formating instruksjoner. Den eneste gangen det vil bli trykket vanligvis er hvis kilden er fra Microsoft Office eller Word-programmer. Er dette et problem med selve datamaskinen eller noe skadet på bordet toppen datamaskin? Hjelp her ville mye være verdsatt. Takk. Shel |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøve å avinstallere den deretter installere det.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| HP Deskjet 6940-serien, tillatelser og utskriftsproblemer. | oluomoolubisi | Digital Imaging & Skrivere | 0 | 14 juni 2009 01:23 |
| HP Photosmart Alt-i-ett C4280 utskriftsproblemer | eviepeanut2005 | Digital Imaging & Skrivere | 0 | 21 mai 2009 19:35 |
| Nettverksutskrift i XP på bootup, ikke når inn? | crossedphoenix | Windows-operativsystemer | 3 | 13 oktober 2008 10:14 |
| Beklager sin igjen - Utskriftsproblemer over nettverket + Tilgang til en datamaskin | rbscooby | Nettverk, modem og VoIP | 10 | 28 april 2008 13:58 |
| Utskriftsproblemer med Word 2007 | sgrady | Office Suites & Applications | 4 | 8 april 2008 10:54 |
| Thread Tools | |
| |