![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej folkens. I `ma` nye dreng «til en verden af pc'er og brug for din sagkyndig vejledning. Jeg havde noget arbejde, der udføres på min «Windows XP« system, og når de nye vinduer pack blev installeret den har slettet min printer, kamera og USB-tilslutninger. Jeg har set forskellige web-sider for at få hjælp, men jeg enten don `t forstå« jargon «eller det viser sig at være en blindgyde . Den konsensus synes at være, at mine chauffører (?) Være nødvendigt at gentage installeret?Enhver hjælp vil blive meget værdsat ellers I `m vil miste det, og har en gal 10 min med en hammer ![]() Merry Xmas for alle. Ian. |
|
| |||
| |||
| lol, ja lyder som en driver spørgsmål:-p. En driver er et sæt af instruktioner, der fungerer som en kompatibilitetspakke lag mellem din fysiske enhed og Microsoft operativsystem. Driverne kan opdateres ved at gå til Microsoft kontrolpanel / system / fanen Hardware / Enhedshåndtering / og enhver anordning, der har en?! ved siden af den højre klik og tryk opdatere driveren. Hvis det ikke kan finde den korrekte drivere da de normalt er tilgængelig ved download fra producentens websted. HP Officejet 4219 føreren vil være enten med installations-cd'en fås ved køb af enheden eller hentes ud af hp.com |
|
| |||
| |||
| Du er faktisk `the Man«! Alt fungerer 100%, mange tak for din hjælp. Har et stort Xmas. Ian. |