vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Digital Imaging & Tulostimet

Register

Ongelman, joka liittyy minun HP Officejet 4219 tulostin

Reply

Thread Tools
Old 22 joulukuu 2007, 02:39
Uusi Jäsen

Default Ongelman, joka liittyy minun HP Officejet 4219 tulostin

Hello folks.

I `ma" uusi poika "on maailman tietokoneiden ja tarvitsee asiantuntevaa ohjausta. Minulla oli jonkin verran työtä tehdään minun "Windows XP" ja kun uusien ikkunoiden Pack on asennettu se on Poistin tulostimen, kamera-ja USB-liitännät.

Olen Katsotuimmat eri web-sivujen apua, mutta joko En ymmärrä "jargon" tai se osoittautuu umpikujaan . Konsensus näyttää olevan se, että kuljettajat (?) On uudelleen asennettu?

Kaikki apu on tervetullutta muuten I `m menettää sitä ja on hullun 10 mins kanssa vasaralla

Merry Xmas kaikille.

Ian.
Old 22 joulukuu 2007, 04:07
Banned ryhmän

lol, kyllä kuulostaa kuljettajan kysymys:-p. Kuljettajan on joukko ohjeita, joka toimii yhteensopivuuspaketin kerroksen välillä fyysistä laitetta ja Microsoftin käyttöjärjestelmä. Ohjaimet voidaan päivittää menemällä microsoft ohjauspaneeliin / system / hardware välilehti / Device Manager /
ja mitä tahansa laitetta, joka on? vieressä oikealla napsauta ja paina Päivitä ohjain.
Jos se ei löydä oikeaa kuljettajien sitten ne ovat yleensä käytettävissä ladata valmistajan kotisivuilta. HP Officejet 4219-ohjain on joko asennus cd saatu ostaessaan laitteen tai ladattavissa pois hp.com
Old 22 joulukuu 2007, 07:23
Uusi Jäsen

Olet todellakin "The Man"!

Kaikki toimii 100%, paljon kiitoksia avusta.

On suuri Xmas.

Ian.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.