![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hello folks. I `ma" uusi poika "on maailman tietokoneiden ja tarvitsee asiantuntevaa ohjausta. Minulla oli jonkin verran työtä tehdään minun "Windows XP" ja kun uusien ikkunoiden Pack on asennettu se on Poistin tulostimen, kamera-ja USB-liitännät. Olen Katsotuimmat eri web-sivujen apua, mutta joko En ymmärrä "jargon" tai se osoittautuu umpikujaan . Konsensus näyttää olevan se, että kuljettajat (?) On uudelleen asennettu?Kaikki apu on tervetullutta muuten I `m menettää sitä ja on hullun 10 mins kanssa vasaralla ![]() Merry Xmas kaikille. Ian. |
|
| |||
| |||
| lol, kyllä kuulostaa kuljettajan kysymys:-p. Kuljettajan on joukko ohjeita, joka toimii yhteensopivuuspaketin kerroksen välillä fyysistä laitetta ja Microsoftin käyttöjärjestelmä. Ohjaimet voidaan päivittää menemällä microsoft ohjauspaneeliin / system / hardware välilehti / Device Manager / ja mitä tahansa laitetta, joka on? vieressä oikealla napsauta ja paina Päivitä ohjain. Jos se ei löydä oikeaa kuljettajien sitten ne ovat yleensä käytettävissä ladata valmistajan kotisivuilta. HP Officejet 4219-ohjain on joko asennus cd saatu ostaessaan laitteen tai ladattavissa pois hp.com |
|
| |||
| |||
| Olet todellakin "The Man"! Kaikki toimii 100%, paljon kiitoksia avusta. On suuri Xmas. Ian. |