![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo luitjes. I `ma" nieuwe jongen "naar de wereld van pc's en moet je deskundige begeleiding. Ik had wat werk verricht op mijn "Windows XP"-systeem en wanneer de nieuwe windows pack is geïnstalleerd heeft geschrapt mijn printer, camera en USB-verbindingen. Ik heb gezien de verschillende webpagina's voor hulp, maar of dat ik niet begrijp de "jargon" of het blijkt een doodlopende . De consensus lijkt te zijn dat mijn drivers (?) Opnieuw hoeft te worden geïnstalleerd?Elke hulp wordt zeer gewaardeerd ik anders ben gaan verliezen en hebben een dolle 10 minuten met een hamer ![]() Merry Xmas voor iedereen. Ian. |
|
| |||
| |||
| lol, ja klinkt als een driver probleem:-p. Een bestuurder is een set van instructies die fungeert als een laag compatibiliteit tussen uw fysieke apparaat en het Microsoft besturingssysteem. De stuurprogramma's kunnen worden bijgewerkt door naar microsoft bedieningspaneel / system / tabblad Hardware / Apparaatbeheer / en elk apparaat dat beschikt over een? ernaast rechts klikken en druk op Stuurprogramma bijwerken. Als het niet kan vinden van de juiste stuurprogramma's dan worden ze meestal door de fabrikant te downloaden van website. De HP Officejet 4219 bestuurder zal zowel met de installatie-cd die bij de aankoop van het apparaat of downloaden off van hp.com |
|
| |||
| |||
| U bent inderdaad "de Man"! Alles werkt 100%, veel dank voor uw hulp. Have a great Xmas. Ian. |