![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei folkens. I `ma` ny gutt `til en verden av PCer og trenger eksperthjelp for. Jeg hadde noe arbeid utført på min `Windows XP` system og når nye vinduer oppdateringspakken ble installert den har slettet skriver, kamera og USB-tilkoblinger. Jeg har sett på ulike nettsider for å få hjelp, men verken jeg ikke forstår `sjargong` eller det viser seg å være en dead end . Den konsensus synes å være at drivere (?) Må re-installert?Hjelp vil bli verdsatt ellers I `m kommer til å miste den og har en gal 10 min med en hammer ![]() Merry Xmas for alle. Ian. |
|
| |||
| |||
| lol, ja høres ut som en sjåfør nummer:-P. En driver er et sett av instruksjoner som fungerer som en kompatibilitetspakke lag mellom den fysiske enheten og Microsoft operativsystem. Driverne kan oppdateres ved å gå til microsoft Kontrollpanel / System / hardware kategorien / Enhetsbehandling / og en enhet som har en? ved siden høyreklikk og trykk oppdatere driveren. Hvis det ikke kan finne de riktige driverne og de er vanligvis tilgjengelig ved å laste ned fra produsentens nettside. HP Officejet 4219 føreren enten bli med installasjonen cd innhentes når du kjøper enheten eller tilgjengelig for nedlasting av av hp.com |
|
| |||
| |||
| Du er faktisk `mann`! Alt fungerer 100%, mange takk for hjelpen. Ha en god Xmas. Ian. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Problemer med å koble PC til TV bruker HDMI | sagheer | Kabinetter & Skjermer | 1 | 10 juni 2009 04:58 |
| Koble trådløs skriver i Ad Hoc? | rashedhow | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 8 juni 2009 04:44 |
| HP OfficeJet G55 er jeg lite blekk? | Ballnplaya | Digital Imaging & Skrivere | 1 | 27 mai 2009 09:12 |
| Jeg har et problem å koble PCen til TVen | sterbik | Kabinetter & Skjermer | 12 | 1 februar 2008 15:36 |
| Problemer med å koble til ruteren | menkel77 | Nettverk, modem og VoIP | 15 | 28 juni 2007 05:36 |
| Thread Tools | |
| |