mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

Problem med tilkoblingen min HP Officejet 4219 skriver

Reply

Thread Tools
Old 22 Dec 2007, 02:39
New Member Group

Default Problem med tilkoblingen min HP Officejet 4219 skriver

Hei folkens.

I `ma` ny gutt `til en verden av PCer og trenger eksperthjelp for. Jeg hadde noe arbeid utført på min `Windows XP` system og når nye vinduer oppdateringspakken ble installert den har slettet skriver, kamera og USB-tilkoblinger.

Jeg har sett på ulike nettsider for å få hjelp, men verken jeg ikke forstår `sjargong` eller det viser seg å være en dead end . Den konsensus synes å være at drivere (?) Må re-installert?

Hjelp vil bli verdsatt ellers I `m kommer til å miste den og har en gal 10 min med en hammer

Merry Xmas for alle.

Ian.
Old 22 Dec 2007, 04:07
Banned Group

lol, ja høres ut som en sjåfør nummer:-P. En driver er et sett av instruksjoner som fungerer som en kompatibilitetspakke lag mellom den fysiske enheten og Microsoft operativsystem. Driverne kan oppdateres ved å gå til microsoft Kontrollpanel / System / hardware kategorien / Enhetsbehandling /
og en enhet som har en? ved siden høyreklikk og trykk oppdatere driveren.
Hvis det ikke kan finne de riktige driverne og de er vanligvis tilgjengelig ved å laste ned fra produsentens nettside. HP Officejet 4219 føreren enten bli med installasjonen cd innhentes når du kjøper enheten eller tilgjengelig for nedlasting av av hp.com
Old 22 Dec 2007, 07:23
New Member Group

Du er faktisk `mann`!

Alt fungerer 100%, mange takk for hjelpen.

Ha en god Xmas.

Ian.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Problemer med å koble PC til TV bruker HDMI sagheer Kabinetter & Skjermer 1 10 juni 2009 04:58
Koble trådløs skriver i Ad Hoc? rashedhow Nettverk, modem og VoIP 0 8 juni 2009 04:44
HP OfficeJet G55 er jeg lite blekk? Ballnplaya Digital Imaging & Skrivere 1 27 mai 2009 09:12
Jeg har et problem å koble PCen til TVen sterbik Kabinetter & Skjermer 12 1 februar 2008 15:36
Problemer med å koble til ruteren menkel77 Nettverk, modem og VoIP 15 28 juni 2007 05:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.