![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hej mina vänner.
I "ma" nya kille "till världen av datorer och behöver din sakkunnig vägledning. Jag hade en del arbete som utförs på min "Windows XP"-systemet och när de nya fönstren pack installerades har raderat min skrivare, kamera och USB-anslutningar. Jag har tittat på olika webbsidor för att få hjälp, men något jag inte förstår "jargong" och det visar sig vara en återvändsgränd . Den allmänna meningen verkar vara att min förare (?) På nytt måste installeras?All hjälp är mycket uppskattad annars Jag kommer att förlora det och har en galen 10 minuter med en hammare ![]() God JUL till alla. Ian. |
|
|
|||
|
|||
|
lol, ja låter som en förare frågan:-p. En drivrutin är en uppsättning instruktioner som fungerar som ett kompatibilitet lagret mellan din fysiska enheten och Microsofts operativsystem. De förare som kan uppdateras genom att gå till Microsoft kontrollpanelen / system / fliken Maskinvara / Enhetshanteraren /
och varje enhet som har en? bredvid högerklicka och tryck på uppdatera drivrutin. Om det inte kan hitta rätt drivrutiner då de vanligtvis är tillgängliga genom nedladdning från tillverkarens webbplats. HP Officejet 4219 förare kommer att bli antingen med installationsskivan som erhålls vid köp av produkt eller hämtas ut av hp.com |
|
|
|||
|
|||
|
Du är verkligen "the Man"!
Samtliga arbetar 100%, tack för din hjälp. Ha en bra JUL. Ian. |