![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg har et meget mærkeligt problem med min Laserjet 1018. Når jeg forsøger at udskrive fra vista, den første side altid komme ud med mørke striber placeret på højre side af papiret. Disse striber er altid på linje med de tekster, der vises på papir. Endnu mere mærkeligt, disse striber kun vises på den første side kun, ikke på resten af dokumentet. Jeg har også forsøgt at udskrive to eksemplarer af den første side, og jeg fik den striber på begge dokument. Jeg forsøgte at udskrive det samme dokument på XP og fik ikke noget problem. Enhver ved, hvad sker der? Tak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyder som et driver problem.
| |||
| |||
| Jeg har lige tilbragt en time chattet med en fyr fra HP og alle var han i stand til at gøre, er at fortælle mig at geninstallere min chauffør ... Og det virkede ikke. Enhver anden idé? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| HP LaserJet 2100 mangler "Mirror" valg, alle løsninger? | agtjev | Digital Imaging & Printere | 0 | 20. jun 2009 02:45 |
| HP LaserJet printer 6L tilsluttet via JetAdmin til en Windows 2000 Server | woodworks | Digital Imaging & Printere | 0 | 2 juni 2009 11:23 |
| HP LaserJet 2605dn magenta toner spørgsmål | jmleugenio | Digital Imaging & Printere | 0 | 29. maj 2009 21:03 |
| Problem med Vista | hitman0042 | Windows-operativsystemer | 3 | 20 januar 2009 15:01 |
| HP Color LaserJet 3500n | robina80 | Digital Imaging & Printere | 4 | 13 marts 2008 11:47 |
| Thread Tools | |
| |