![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag har ett väldigt märkligt problem med min Laserjet 1018. När jag försöker skriva ut från vista, den första sidan alltid kommit ut med mörka ränder på höger sida av papperet. Dessa ränder är alltid anpassas till de texter som finns på papper. Ännu mer märkligt, dessa ränder visas bara på första sidan bara, inte på resten av dokumentet. Jag har också försökt att skriva ut två kopior av en första sida och jag fick ränder på båda dokument. Jag försökte då skriva ut samma dokument på XP och har inga problem. Någon som vet vad som händer? Tack. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Låter som en förare fråga.
| |||
| |||
| Jag har precis spenderat en timme att chatta med en kille från HP och allt han kunde göra är att tala om för mig att installera min chaufför ... Och det fungerade inte. All annan idé? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| HP LaserJet 2100 saknar "Mirror" alternativet, några lösningar? | agtjev | Digital Imaging & Skrivare | 0 | 20 juni 2009 02:45 |
| HP LaserJet-skrivare 6L anslutna via JetAdmin till en Windows 2000 Server | woodworks | Digital Imaging & Skrivare | 0 | 2 juni 2009 11:23 |
| HP LaserJet 2605dn magenta toner fråga | jmleugenio | Digital Imaging & Skrivare | 0 | 29 maj 2009 21:03 |
| Problem med Vista | hitman0042 | Windows-operativsystem | 3 | 20 januari 2009 15:01 |
| HP Color LaserJet 3500N | robina80 | Digital Imaging & Skrivare | 4 | 13 mars 2008 11:47 |
| Thread Tools | |
| |