![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Alle Kan nogen hjælpe mig med at få mit Sony DSC-W70 cyber shot kamera sluttet til min pc? Jeg har for nylig haft hardrive rengjort og mit kamera og printer filer & drev blev slettet. Jeg har forsøgt at installere bruger disken supllied med kameraet, men stadig ikke har nogen glæde. I `m ikke får nogen indlæg til at sige noget, der mangler. Printeren fungerer fint, selvom det fører til det nødvendige re-tilslutning (takket Terninger). Min pc er en IBM med Windows XP-pakken. Thanks in advance. Ian. |
|
| |||
| |||
| Bare få en kortlæser, du kan bruge ya psp hukommelseskort ya telefonens hukommelseskort ya Digi cam-kortet og aload af andre.
__________________ <Alle billeder må ikke være større end 350x75px. > |
|
| |||
| |||
| Hvis kameraet tilsluttes via USB kan du aktivere den automatiske Guiden Scanner og kamera for at få dine fotos fra. Her er, hvordan du aktiverer det. http://www.tips4pc.com/Articles/Digi..._scanner_a.htm Dette er inkluderet i Windows XP. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I stedet for at bruge den medfølgende disk, download drivere fra nettet. Jeg har også en cybershot kamera, og finde den USB-kabel til at være meget dodgy - ustabil forbindelse med mit kamera, og heller ikke arbejde med flere andre USB-enheder ...
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad sker der præcis, når du kører install disken, ikke installere komplette?
| |||
| |||
| Alle sorteret Dave, drivere nødvendige installerer. Tak. |
|
| |||
| |||
| Dave / Mitz, Programmet er installeret via installation disken, men kameraet er ikke blevet anerkendt på min pc, hvis jeg dobbeltklik den »Sikker fjernelse af hardware"-ikonet på nederst til højre i værktøjslinjen derefter den eneste USB-port, der anvendes, er for min printer. Jeg har kontrolleret, hvis chaufførerne er blevet opdateret via Enhedshåndtering, og der er ingen `?« Opdatering tegn. Når jeg tænder for kameraet og forsøger at oprette forbindelse via USB det contiually forsøger at oprette en forbindelse. Jeg har også fulgt Mitz forslag i denne tråd, men der er ingen kamerasymbolet i min computer. Mange tak endnu en gang. Ian. |
|
| |||
| |||
| ** Jeg vil forsøge at tilslutte kameraet til en anden computer for at se, om det er din usb, der er problemet. ** Også afinstallere kameraet og chauffører, så sørg for du har installeret dit bundkort drivere osv., derefter installere kameraet igen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du prøvet en anden USB-port?
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sony Vaio VGN-AR51J Bluetooth Problemer | pokeyboy110 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 7 oktober 2009 22:16 |
| Problemer med at oprette forbindelse til nogle websteder ... hjælpe | Egon09 | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 26. maj 2009 15:59 |
| Tilslutning af kameraet | lunesdale | Digital Imaging & Printere | 7 | 10 marts 2008 06:41 |
| Kamera anerkendelse problemer | Batmancaver | Digital Imaging & Printere | 2 | 28th Dec 2007 13:47 |
| Tilslutning CCTV kamera til PC | theoldman | Digital Imaging & Printere | 2 | 22 juni 2007 15:43 |
| Thread Tools | |
| |