![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi All Voiko kukaan auttaa minua saan Sony DSC-W70 verkkouhilta ampui kamera kytketty minun PC? Minulla oli äskettäin hardrive puhdistettava ja minun kamera ja tulostin tiedostot & drives poistettiin. Olen yrittänyt asentaa levyn supllied kameran mukana, mutta vielä ei ole mitään iloa. En saa viestejä sanoa jotain puuttuu. Tulostin toimii hienosti, vaikka ohjaimet se vaati uudelleen liittymäperuste (kiitos Dice). Oma tietokone on IBM: n Windows XP-paketti. Thanks in advance. Ian. |
|
| |||
| |||
| Just saada kortinlukijaa, voit käyttää ya psp muistikortille ya puhelimen muistikortille ya digi cam-kortin ja aload muita.
__________________ <Kaikki kuvat, ei saa olla suurempi kuin 350x75px. > |
|
| |||
| |||
| Jos kamera yhdistää kautta usb voit ottaa käyttöön automaattisen skannerin ja kameran ohjattu saada kuvat pois. Näin, jotta se. http://www.tips4pc.com/Articles/Digi..._scanner_a.htm Tämä on Windows XP: n mukana. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sen sijaan, että käytettäisiin toimitetaan levy, lataa ohjaimia Webistä. Minulla on myös Cybershot kamera ja löytää USB-kaapeli on hyvin ovela - epävakaa yhteydessä minun kamera, ja myös ei toimi useita muita USB-laitteita ...
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä tapahtuu juuri, kun olet suorittanut asentaa levylle, ei asentaa valmis?
| |||
| |||
| Kaikki LAJITTELE Dave kuljettajat tarvitaan asennettaessa. Kiitos. |
|
| |||
| |||
| Dave / Mitz, Ohjelma on asennettu kautta asennus levy, mutta kamera ei ole tunnustettu minun pc, jos Kaksoisosoita "Poista laite turvallisesti"-kuvaketta oikeaan alareunaan työkaluriviltä sitten vain USB-portti käytössä on oma tulostin. Olen tarkistanut jos ajurit on päivitetty kautta laite johtaja, eikä ole mitään "?" Päivitys sign. Kun puhun kamera ja yritä muodostaa yhteys USB: n kautta se contiually yrittää muodostaa yhteyden. Olen myös seurannut Mitz ehdotus tämän säikeen mutta ei ole kameraa kuvaketta Oma tietokone. Monet kiitokset vielä kerran. Ian. |
|
| |||
| |||
| ** Haluaisin yrittää kytkeä kameran toiseen tietokoneeseen, onko se USB tämä on ongelma. ** Myös poistaa kameran ja kuljettajat, niin varmista, että olet asentanut emolevyn ajurit jne. sitten Asenna kameran uudelleen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko kokeillut eri USB-porttia?
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Sony Vaio VGN-AR51J Bluetooth-ongelmat | pokeyboy110 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 7 lokakuu 2009 22:16 |
| Ongelmat yhdistämisessä jossain sivustot ... apua | Egon09 | Web-selaimet ja FTP Clients | 1 | 26. toukokuuta 2009 15:59 |
| Connecting kamera | lunesdale | Digital Imaging & Tulostimet | 7 | 10th Mar 2008 06:41 |
| Kamera tunnustamisen ongelmia | Batmancaver | Digital Imaging & Tulostimet | 2 | 28 Dec 2007 13:47 |
| Connecting CCTV kameran tietokoneeseen | theoldman | Digital Imaging & Tulostimet | 2 | 22. kesäkuu 2007 15:43 |
| Thread Tools | |
| |