![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi All Kan iemand me helpen mijn Sony DSC-W70 Cyber-shot-camera is aangesloten op mijn PC? Ik heb onlangs had de hardrive gereinigd en mijn camera en de printer bestanden & stations werden geschrapt. Ik heb geprobeerd te installeren met behulp van de schijf supllied met de camera, maar nog geen vreugde. Ik krijg niet alle berichten te zeggen iets ontbreekt. Printer werkt prima, maar de stuurprogramma's voor dit nodig opnieuw aansluiten (dankzij Dice). Mijn pc is een IBM met Windows XP-pakket. Thanks in advance. Ian. |
|
| |||
| |||
| Gewoon een kaartlezer, kunt u gebruik maken van je psp geheugenkaart ya telefoon geheugenkaart ya digi cam kaart en aload van anderen.
__________________ <Alle afbeeldingen mogen niet groter zijn dan 350x75px. > |
|
| |||
| |||
| Als de camera wordt aangesloten via USB kun je de automatische scanner en camera wizard om uw foto's uit te schakelen. Hier is hoe in te schakelen. http://www.tips4pc.com/Articles/Digi..._scanner_a.htm Dit is opgenomen in Windows XP. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| In plaats van met behulp van de meegeleverde schijf, drivers downloaden van het web. Ik heb ook een Cybershot camera, en vind de USB-kabel aan op zeer dodgy - onstabiele verbinding met mijn camera, en ook niet werkt met een aantal andere USB-apparaten ...
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat gebeurt er precies wanneer u de installatie schijf gaat installeren compleet?
| |||
| |||
| Alle gesorteerd Dave, chauffeurs nodig installeert. Bedankt. |
|
| |||
| |||
| Dave / Mitz, Het programma heeft geïnstalleerd via de installatie-disc, maar de camera is niet erkend op mijn pc, als ik dubbelklik op het "Hardware veilig verwijderen" icoontje rechtsonder in het scherm van de tool-bar dan de enige USB-poort wordt gebruikt is voor mijn printer. Ik heb gecontroleerd of de stuurprogramma's zijn bijgewerkt via Apparaatbeheer en er is geen "?" Update teken. Wanneer ik de camera op en probeer aan te sluiten via USB contiually hij probeert om een verbinding te maken. Ik heb ook gevolgd Mitz suggestie in deze draad, maar er is geen camera-icoontje in mijn computer. Hartelijk dank nogmaals. Ian. |
|
| |||
| |||
| ** Ik wil proberen en sluit de camera aan op een andere computer om te zien of het is uw usb dat is het probleem. ** Ook het verwijderen van de camera en de bestuurders, dan controleert u of u hebt geïnstalleerd uw moederbord drivers etc, dan installeert de camera opnieuw. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heb je geprobeerd een andere USB-poort?
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Sony VAIO VGN-AR51J Bluetooth Problemen | pokeyboy110 | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 7 oktober 2009 22:16 |
| Problemen met het aansluiten op sommige websites helpen ... | Egon09 | Web Browsers & FTP Clients | 1 | 26 mei 2009 15:59 |
| Aansluiten camera | lunesdale | Digital Imaging & Printers | 7 | 10 mrt 2008 06:41 |
| Camera erkenning problemen | Batmancaver | Digital Imaging & Printers | 2 | 28 dec 2007 13:47 |
| Aansluiten CCTV camera naar pc | theoldman | Digital Imaging & Printers | 2 | 22 jun 2007 15:43 |
| Thread Tools | |
| |