![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei alle Kan noen hjelpe meg å få min Sony DSC-W70 Cyber shot-kameraet er koblet til PCen? Jeg har nylig hatt hardrive rengjort og kameraet mitt og skriveren filer og stasjoner ble slettet. Jeg har prøvd å installere ved hjelp av platen supllied med kameraet, men fortsatt har ingen glede. I `m ikke får noen meldinger å si noe mangler. Skriveren fungerer fint, selv om driverne for den nødvendige re tilkobling (takket Terning). Min PC er en IBM med Windows XP-pakken. Takk på forhånd. Ian. |
|
| |||
| |||
| Bare få en kortleser, du kan bruke ya psp minnekort ya telefonen minnekort ya digi cam kort og aload av andre.
__________________ <Alle bilder må ikke være større enn 350x75px. > |
|
| |||
| |||
| Hvis kameraet kobles via USB kan du aktivere automatisk skanner og kamera for å få bilder av. Slik aktiverer det. http://www.tips4pc.com/Articles/Digi..._scanner_a.htm Dette er inkludert i Windows XP. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I stedet for å bruke den medfølgende disk, kan du laste ned drivere fra nettet. Jeg har også en Cybershot-kamera, og finne USB-kabelen til å være veldig dodgy - ustabil forbindelse med mitt kamera, og heller ikke arbeide med flere andre USB-enheter ...
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva skjer akkurat når du kjører installere plate, gjør installere komplett?
| |||
| |||
| Alle sortert Dave, drivere trengs installerer. Takk. |
|
| |||
| |||
| Dave / Mitz, Programmet har installert via installeringsdisken men kameraet ikke har blitt anerkjent på min pc, hvis jeg dobbeltklikker på «Trygg fjerning av maskinvare` ikonet nederst til høyre i verktøylinjen, vil den eneste USB-port som benyttes er for min skriveren. Jeg har sjekket om drivere er oppdatert via Enhetsbehandling og det er ingen `?` Oppdatering signere. Når jeg slår på kameraet, og prøv å koble til via USB det contiually prøver å opprette en tilkobling. Jeg har også fulgt Mitz forslag i denne tråden men det er ingen kamera ikonet i min datamaskin. Mange takk igjen. Ian. |
|
| |||
| |||
| ** Jeg vil forsøke å koble kameraet til en annen datamaskin for å se om det er din usb som er problemet. ** Også avinstallere kamera og drivere, så sørg for at du har installert hovedkort drivere etc, og deretter installere kameraet igjen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du prøvd en annen USB-port?
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Sony Vaio VGN-AR51J Bluetooth Problemer | pokeyboy110 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 7 oktober 2009 22:16 |
| Problemer med å koble til enkelte webområder ... hjelp | Egon09 | Nettlesere & FTP Clients | 1 | 26 mai 2009 15:59 |
| Koble kameraet | lunesdale | Digital Imaging & Skrivere | 7 | 10 mars 2008 06:41 |
| Kamera anerkjennelse problemer | Batmancaver | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 28 desember 2007 13:47 |
| Connecting CCTV kamera til PC | theoldman | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 22 juni 2007 15:43 |
| Thread Tools | |
| |