![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag har tänkt att spåra ett rimligt pris men god kvalitet färg skrivare / scanner än att kunna skriva ut anständig kvalitet bilder på tryckta papper. Jag är inte säker på om det är rätt namn på papper, det sista jag kallade det "glansigt papper. Hur som helst, finns det ett rekommenderat brand. / modell för en genomsnittlig hemanvändare som kan köpas från Amazon eller lokala Wal-Mart? -Raymond |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är svårt att rekommendera en exakt produkt.
| |||
| |||
| newegg.com är bra i USA tror jag. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Skrivardrivrutinen Fine-scanner drivrutin fungerar inte. Windows kan inte identifiera Device | Shredder | Digital Imaging & Skrivare | 4 | 30 augusti, 2009 08:02 |
| Jag behöver en Multi Function Printer / Fax / skannerenheten men något mer kompakt! | AmandaT | Digital Imaging & Skrivare | 2 | 4 mars 2009 12:32 |
| Over priced? | craiig | Processorer, moderkort & RAM | 4 | 1 december 2007 10:50 |
| Hur ska jag installera om min HP-skrivare-scanner-kopiator? | pchopra65 | Digital Imaging & Skrivare | 5 | 6 august 2007 09:34 |
| Utskriftsvänlig / Kopieringspapper & Skanner allt i ett? | Jade | Digital Imaging & Skrivare | 1 | 21 oktober 2006 15:23 |
| Thread Tools | |
| |