mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

Optagelse afspilning på computer for Nikon 3700

Reply

Thread Tools
Old 27. maj 2009, 11:24
Ny Medlem Gruppen

Hej alle,
Jeg har et Nikon Coolpix 3700 kamera, og jeg har problemer med optagelsen. Det bruges til at arbejde fint, men indtil for omkring et år siden, vi ikke kan få optagelsen afspilning for at arbejde som det skal. Når en optagelse er ved at blive taget, den støj, der bør tages op af kameraet, det er meget lav eller slet ikke. Stedet, når jeg foretager en registrering af noget, der normalt ville det tage op, om afspilning på computeren, kan det næppe blive hørt, og hvis en normal lyd / støj, kan det ikke blive hørt. Lyden på computeren er fint, så det bør ikke være direkte med det. Jeg tror, at kameraet er blevet nulstillet, og bruge tid til at ringe til Nikon støtte hjalp ikke. Er der nogen, der ved hvad problemet er, eller hvordan du kan løse dette problem?
Thanks, Jason
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.