mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printers

Register

Opname afspelen op de computer voor Nikon 3700

Reply

Thread Tools
Old 27 mei 2009, 11:24
Nieuw Lid Fractie

Default Opname afspelen op de computer voor Nikon 3700

Hi all,
Ik heb een Nikon Coolpix 3700 camera, en ik ben er problemen met de opname. Het wordt gebruikt om te werken prima, maar tot voor ongeveer een jaar geleden, we kunnen niet de opname afspelen om te werken zoals het zou moeten. Als een opname wordt genomen, wordt de ruis die moeten worden opgepakt door de camera, is het zeer lage of helemaal niet. Integendeel, als ik een opname van iets dat normaal zou halen, over het afspelen op de computer, kan nauwelijks worden gehoord, en als een normaal geluid / lawaai, het kan niet worden gehoord. Het geluid op de computer is prima, zo moet het ook niet direct mee. Ik denk dat de camera is hersteld, en de besteding van tijd aan de telefoon met Nikon steun niet helpen. Weet iemand wat het probleem is, of hoe dit probleem op te lossen?
Thanks, Jason
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Taakbalk Houdt opduiken tijdens de weergave Jack06 Multimedia & Codecs 0 25 augustus 2009 15:23
XML zwart scherm met video afspelen. slowhandpuke Grafische Kaarten & Monitors 6 18 mei 2009 15:50
Slechte Video afspelen RB211 Multimedia & Codecs 4 2nd Nov 2008 07:19
DVD-weergave probleem lufc71 Multimedia & Codecs 9 13 jun 2008 09:35
Hoe te verbeteren dvd afspelen? jimmy_fowler Drives & Removable Media 4 14 jul 2007 02:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.