mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

Innspillingen avspilling på datamaskinen for Nikon 3700

Reply

Thread Tools
Old 27 mai 2009, 11:24
New Member Group

Default Innspillingen avspilling på datamaskinen for Nikon 3700

Hei alle,
Jeg har et Nikon Coolpix 3700 kamera, og jeg har problemer med innspillingen. Det pleide å fungere fint, men frem til ca ett år siden, kan vi ikke komme innspillingen avspilling skal fungere som den skal. Når et opptak som blir tatt, vil støyen som skal plukkes opp av kameraet, er det svært lite eller ikke i det hele tatt. I stedet når jeg gjøre et opptak av noe som normalt ville ta seg opp på avspilling på datamaskinen, kan det knapt bli hørt, og hvis en normal lyd / støy, kan det ikke bli hørt. Lyden på maskinen er bra, så det bør ikke være direkte med det. Jeg tror kameraet er tilbakestilt, og bruke tid på telefonen med Nikon støtte hjalp ikke. Vet noen hva problemet er, eller hvordan du kan løse dette problemet?
Thanks, Jason
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Oppgavelinje Holder Popping Up under avspilling Jack06 Multimedia & Kodeker 0 25 august 2009 15:23
Geting svart skjerm med videoavspilling. slowhandpuke Kabinetter & Skjermer 6 18 mai 2009 15:50
Dårlig videoavspilling RB211 Multimedia & Kodeker 4 2 november 2008 07:19
DVD-avspilling problem lufc71 Multimedia & Kodeker 9 13 juni 2008 09:35
Hvordan forbedre DVD-avspilling? jimmy_fowler Drivere og flyttbare medier 4 14 juli 2007 02:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.