mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivare

Register

Inspelning uppspelning på datorn för Nikon 3700

Reply

Thread Tools
Old 27 maj 2009, 11:24
New Member Group

Default Inspelning uppspelning på datorn för Nikon 3700

Hej alla,
Jag har en Nikon Coolpix 3700 kamera, och jag har problem med inspelningen. Det brukade fungera bra, men fram till för ungefär ett år sedan kan vi inte få inspelningen uppspelningen att fungera som den ska. När en inspelning är tagen, det ljud som skall fångas upp av kameran, det är mycket lågt eller inte alls. I stället, när jag gör en inspelning av något som normalt skulle ta upp på uppspelning på datorn, kan det knappast bli hörd, och om en normal ljud / buller kan det inte bli hörda. Ljudet på datorn är bra, så det bör inte direkt med det. Jag tror att kameran har återställts, och spendera tid i telefon med Nikon stöd hjälpte inte. Finns det någon som vet vad problemet är, eller hur man rättar till detta problem?
Tack, Jason
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Aktivitetsfältet Håller poppar upp under uppspelning Jack06 Multimedia & Codecs 0 25 augusti 2009 15:23
Geting Svart skärm med Videouppspelning. slowhandpuke Grafikkort & Skärmar 6 18 maj 2009 15:50
Dålig Videouppspelning RB211 Multimedia & Codecs 4 2 november 2008 07:19
DVD-uppspelning problem lufc71 Multimedia & Codecs 9 13 juni 2008 09:35
Hur kan man förbättra DVD-uppspelning? jimmy_fowler Drives & Removable Media 4 14 juli 2007 02:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.