![]() |
|
| |||
| |||
| Min Ricoh farve printer udskriver bøde i farver undtagen for tynd, lys cyan perforerede linje som løber længden af papir over mod kanten af papiret. Da jeg skiftede til "thick1" papir mulighed i udskrive dialogboksen, linjen gik bort for et stykke tid - nu er det tilbage. Udskrivning af B & W er fint. Jeg så en anden stilling, der var lignende, men jeg er ikke printeren læsevante og jeg er ikke sikker på, hvad det hele betød. Any suggestions? Kan jeg bare deaktivere cyan, indtil jeg får det fast? Tak! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Farveskift på den ene Monitor | kharlitos | Grafikkort & Monitors | 1 | 3 juni 2009 14:31 |
| Ændre farven på objekter i photoshop | computeruler | Multimedia & Codecs | 2 | 2 december 2008 16:55 |
| Hvilken farve notebook her er den smukkeste? | Carol S | Laptops, Mobiles & PDA'er | 7 | 21. nov 2008 12:25 |
| HP Color LaserJet 3500n | robina80 | Digital Imaging & Printere | 4 | 13 marts 2008 11:47 |
| Er der en måde at programmere din egen Fremhævning farven i Mic | andrewanimation | Office Suites & Applications | 6 | 19 januar 2008 18:25 |
| Thread Tools | |
| |