![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn Ricoh color printer afdrukken boete in kleur, behalve voor de dunne, licht cyaan geperforeerde lijn die de lengte van het papier in de richting van de rand van het papier. Toen ik overschakelde naar de "thick1" papieren optie in de print dialoog box, de lijn ging weg voor een tijdje - nu is het terug. Afdrukken b & w is prima. Ik zag een andere functie die vergelijkbaar was, maar ik ben niet geletterde printer en ben er niet zeker van wat het allemaal betekende. Eventuele suggesties? Kan ik gewoon de cyaan uitschakelen totdat ik het vast? Bedankt! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Verander de kleur op een monitor | kharlitos | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | De 3 juni 2009 14:31 |
| Het veranderen van de kleur van objecten in photoshop | computeruler | Multimedia & Codecs | 2 | 2nd Dec 2008 16:55 |
| Welke kleur notebook is de mooiste? | Carol S | Laptops, Mobiles & PDA's | 7 | 21 nov 2008 12:25 |
| HP Color LaserJet 3500n | robina80 | Digital Imaging & Printers | 4 | 13 mrt 2008 11:47 |
| Is er een manier om eigen Highlighting kleur in Mic | andrewanimation | Office Suites & Toepassingen | 6 | 19 Jan 2008 18:25 |
| Thread Tools | |
| |