![]() |
|
| |||
| |||
| Min Ricoh farge Skriveren skriver ut fine i fargen bortsett fra for tynn, lys cyan perforert linje som går lengden på papir over mot kanten av papiret. Når jeg byttet til den "thick1" papir alternativet i utskriften dialogboksen linjen gikk bort for en stund - nå er det tilbake. Utskrift b & w er fin. Jeg så et innlegg som ble lignende, men jeg er ikke skriver literate og er ikke sikker på hva det betydde. Noen forslag? Kan jeg bare deaktivere cyan til jeg få den fikset? Takk! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Fargeendring på ett Monitor | kharlitos | Kabinetter & Skjermer | 1 | 3 juni 2009 14:31 |
| Endre fargen på objekter i Photoshop | computeruler | Multimedia & Kodeker | 2 | 2 desember 2008 16:55 |
| Hvilken farge bærbare her er de peneste? | Carol S | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 7 | 21 nov 2008 12:25 |
| HP Color LaserJet 3500n | robina80 | Digital Imaging & Skrivere | 4 | 13 mars 2008 11:47 |
| Er det en måte å programmere din egen utheving farge i Mic | andrewanimation | Office Suites & Applications | 6 | 19 januar 2008 18:25 |
| Thread Tools | |
| |