mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

Ricoh CL4000DN perforert Color Line

Reply

Thread Tools
Old 9 juni 2009, 12:35
New Member Group

Default Ricoh CL4000DN perforert Color Line

Min Ricoh farge Skriveren skriver ut fine i fargen bortsett fra for tynn, lys cyan perforert linje som går lengden på papir over mot kanten av papiret. Når jeg byttet til den "thick1" papir alternativet i utskriften dialogboksen linjen gikk bort for en stund - nå er det tilbake. Utskrift b & w er fin. Jeg så et innlegg som ble lignende, men jeg er ikke skriver literate og er ikke sikker på hva det betydde. Noen forslag? Kan jeg bare deaktivere cyan til jeg få den fikset? Takk!
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Fargeendring på ett Monitor kharlitos Kabinetter & Skjermer 1 3 juni 2009 14:31
Endre fargen på objekter i Photoshop computeruler Multimedia & Kodeker 2 2 desember 2008 16:55
Hvilken farge bærbare her er de peneste? Carol S Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 7 21 nov 2008 12:25
HP Color LaserJet 3500n robina80 Digital Imaging & Skrivere 4 13 mars 2008 11:47
Er det en måte å programmere din egen utheving farge i Mic andrewanimation Office Suites & Applications 6 19 januar 2008 18:25
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.