![]() |
|
| |||
| |||
| Min Ricoh färg utskrift pågår fina färger utom för tunn, ljus cyan perforerade linje som löper längden på papper över mot kanten på papperet. När jag bytte till "thick1 papper alternativ i utskriften dialogrutan linjen gick bort för ett tag - nu är det tillbaka. Utskrift B & W är bra. Jag såg en annan tjänst som har liknande men jag är inte skrivaren kompetenta och jag är inte säker på vad det betydde. Några förslag? Kan jag bara stänga av cyan tills jag det fast? Tack! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Färgförändring på en bildskärm | kharlitos | Grafikkort & Skärmar | 1 | 3 juni 2009 14:31 |
| Byta färg på objekt i Photoshop | computeruler | Multimedia & Codecs | 2 | 2 december 2008 16:55 |
| Vilken färg Debatt här är den vackraste? | Carol S | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 7 | 21 november 2008 12:25 |
| HP Color LaserJet 3500N | robina80 | Digital Imaging & Skrivare | 4 | 13 mars 2008 11:47 |
| Finns det något sätt att programmera din egen Highlighting färg i Mic | andrewanimation | Office Suites & Applications | 6 | 19 januari 2008 18:25 |
| Thread Tools | |
| |