![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I en kører Windows 98 på virtualpc2007 til min scanner, som er en Epson udtryk 636 Jeg hentede scanningen 2 nytte i forhold til 98 og TWAIN-driveren til 98, men jeg installere scanningen 2 utility men der isnt alligevel at installere TWAIN-drivere
| |||
| |||
| Har du tilsluttet scanneren for at se, om Windows vil bygge føreren for dig? |
|
| |||
| |||
| ja pluged det med en printer kabel, fordi den kom med et kort med havnen til et andet stik, der er på bagsiden, men det var en skuzzy Jeg tror Thats hvad der opfordrede 98 er der kun en mulighed for at tilføje printere ikke scannere det er ikke på listen i xp |
|
| |||
| |||
| Prøv hjemmesiden, har de TWAIN-drivere dér. |
|
| |||
| |||
| Jeg gjorde Thats blev jeg fik dem fra jeg fik dem for 98 Også jeg installeret scanningen 2 utillity jeg bare cant finde en måde at installere TWAIN-drivere |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ønsker at tilslutte serielle scanner til ny rubrik | congaman59 | Digital Imaging & Printere | 5 | 18 januar 2009 18:27 |
| Hvad med Crucial's scanner? | KanoakaVirus | CPU, bundkort og RAM | 2 | 6. jan 2009 18:26 |
| WTB: retinal Eye scanner | cheesepuff | General Hardware Chat | 2 | 2 december 2008 15:14 |
| Scanner spørgsmål | urmaserendipity85 | Digital Imaging & Printere | 2 | 15 januar 2008 14:23 |
| Bedste gratis spion ware scanner? | Jade | General Software Chat | 3 | 17 februar 2007 07:10 |
| Thread Tools | |
| |