![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i een Windows 98 op virtualpc2007 voor mijn scanner die een Epson meningsuiting 636 i gedownload de scan 2 utility voor 98 en het TWAIN-stuurprogramma voor 98 maar ik installeer de scan 2 gebruiksmodellen isnt maar er toch voor het installeren van de TWAIN-drivers
| |||
| |||
| Bent u aangesloten bij de scanner om te kijken of Windows zal de bouw van het stuurprogramma voor u? |
|
| |||
| |||
| ja pluged deze in met een printerkabel omdat zij kwamen met een kaart met de haven voor een andere stekker die op de achterkant, maar het was een skuzzy i think thats wat er opgeroepen op 98 is er slechts een optie toe te voegen printers scanners niet het is niet op de lijst in xp |
|
| |||
| |||
| Probeer de website, ze hebben het TWAIN-stuurprogramma's daar. |
|
| |||
| |||
| Ik heb thats waren Ik heb ze uit Ik heb ze voor 98 te installeerde ik de scan 2 utillity i just cant een manier vinden om het installeren van de TWAIN-drivers |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Verbinding wilt maken seriële scanner voor nieuwe vak | congaman59 | Digital Imaging & Printers | 5 | 18 Jan 2009 18:27 |
| Whats up met Cruciaal de scanner? | KanoakaVirus | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | De 6 januari 2009 18:26 |
| WTB: Retinale Eye scanner | cheesepuff | Algemeen Hardware Chat | 2 | 2nd Dec 2008 15:14 |
| Scanner kwesties | urmaserendipity85 | Digital Imaging & Printers | 2 | 15 Jan 2008 14:23 |
| Beste gratis spyware scanner? | Jade | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 17 feb 2007 07:10 |
| Thread Tools | |
| |