mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivare

Register

Scanner hjälp!

Reply

Thread Tools
Old 1 Februari 2008, 19:29
Banned Group

i ett kör Windows 98 på virtualpc2007 för min scanner som är en Epson uttryck 636 i hämtat skanna 2 verktyget för 98 och TWAIN-drivrutin för 98 men jag installera skanna 2 verktyget men det isnt ändå att installera TWAIN-drivrutiner Jag treid sätta dll fil saker i windows system32 förare fortfarande didnt work

Mitt System: #

Processor (s):
Intel P4
Moderkort:
ECS 915pla2
RAM Minne:
1GB
Grafikkort (s):
ATI Radeon x1050
Ljudkort:
diamant Xtreme 7.1
Hårddisk (s):
160GB
Optisk enhet (er):
DVD-ROM Combo-enhet DVD + /-RW
Mål / PSU:
antech/x-power585
Kylning:
luft
Nätverk / Internet:
trådlös
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 1 februari 2008, 20:55
Moderator-gruppen

Har du satt i scanner för att se om fönster kommer att bygga föraren för dig?

Old 3 februari 2008, 15:35
Banned Group

ja pluged det med en skrivarkabel eftersom det kom med ett kort med hamnen för en annan plugg som står på baksidan, men det var en skuzzy Jag tror thats vad det kallas på 98 finns det bara ett alternativ att lägga till skrivare inte skannrar det inte finns med på listan i xp
Old 3 februari 2008, 16:30
Moderator-gruppen

Prova hemsida, de har Twain drivrutiner där.

Old 3 februari 2008, 17:08
Banned Group

Jag gjorde thats var jag har dem från att jag fick dem för 98 för att jag installerat skanningsinställningarna 2 utillity jag bara skränande finna ett sätt att installera TWAIN drivrutiner
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.