mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

Sendt udskrivningsjob til bypass bakke, men printeren holder udskrivning fra vigtigste bakken

Reply

Thread Tools
Old 10. juni 2009, 12:44
Ny Medlem Gruppen

Default Sendt udskrivningsjob til bypass bakke, men printeren holder udskrivning fra vigtigste bakken

Jeg er på et netværk printer - Toshiba E-Studio 233. Jeg går til udskriver et Word-dokument, skal du vælge bypass bakken på prompten, så skal jeg gå ned i salen til printeren med min særlige papir til at indlæse i bypass bakken. Med den tid, jeg får der, printeren har allerede trykt mit job fra en anden bakke. Jeg ved, at hvis jeg sætte papir i bakken på forhånd, det vil udskrive fra bypass bakken. Men det er ikke et arbejde for os, da der er så mange mennesker, der bruger den samme printer. Hvordan får jeg mit bypass bakke udskriftsjob at udskrive fra den korrekte bakken, uden at skulle indlæse papir på forhånd?

På en side note ... Jeg har forsøgt at ringe Toshiba med dette spørgsmål og fik oplyst, at der er et $ 100 gebyr for at bruge telefonen tech support service, eller en $ 10/month gebyr for tjenesten.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Lexmark E232 Printer ikke udskrivning fra Outlook haiku Digital Imaging & Printere 0 4 juni 2009 11:44
Udskrivning fra internettet - HPC6280 alt-i-en printer MoodyBlue Digital Imaging & Printere 4 14. maj 2009 09:17
Cd-drev læser CD's, men min computer doesnt genkende cd'en i bakken anthony361 Drives & flytbare medier 8 8 november 2008 04:20
CD Tray problemer ... dudeinmud Drives & flytbare medier 8 26 juli 2008 13:45
"Tray anvendelsen ...." nogen idéer? craigbenham General Software Chat 5 4 december 2007 03:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.