vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Digital Imaging & Tulostimet

Register

Lähetetyt tulostustyö ohittaa lokero, mutta kirjoitin pitää tulostus tärkeimmät lokero

Reply

Thread Tools
Old 10 kesäkuu 2009, 12:44
Uusi Jäsen

Default Lähetetyt tulostustyö ohittaa lokero, mutta kirjoitin pitää tulostus tärkeimmät lokero

Olen verkon tulostin - Toshiba e-STUDIO 233. Menen tulostaa Word-asiakirjan, valitse ohittaa lokero on kehotteeseen sitten Kävelen alas asuntolassa tulostimen kanssa erikoispaperiteollisuus ladata sen ohittaa paperilokeroon. Mennessä, kun saan sen, tulostin on jo painettu minun tehtäväni toisesta lokerosta. Tiedän, että jos en aseta paperi lokeroon etukäteen, se tulostaa sen ohittaa paperilokeroon. Mutta tämä ei toimi meitä on niin paljon ihmisiä käyttäen samaa tulostinta. Miten saan ohittaa levypesä tulostustöitä tulostaa oikea lokero, ilman kuormaa paperin etukäteen?

Sivunäyttämöllä huomata ... I Yritimme soittaa Toshiba tätä kysymystä ja ilmoitettiin, että on olemassa $ 100 maksu käytät puhelinta tech palveleva tai $ 10/month periä palveluun.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Lexmark E232 Printer ei tulostus näkymät haiku Digital Imaging & Tulostimet 0 4th Jun 2009 11:44
Tulostaminen Internet - HPC6280 all-in-One Printer MoodyBlue Digital Imaging & Tulostimet 4 14. toukokuuta 2009 09:17
CD-asema lukee CD: n, mutta minun tietokone doesnt tunnista CD-levy anthony361 Drives & Removable Media 8 8. marraskuu 2008 04:20
CD Lokero ongelmia ... dudeinmud Drives & Removable Media 8 26. Jul 2008 13:45
"Lokero hakemus ...." ideoita? craigbenham General Software Chat 5 4th Joulukuu 2007 03:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.