mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printers

Register

Verzonden afdruktaak te omzeilen lade, maar de printer blijft het afdrukken van grote lade

Reply

Thread Tools
Old 10 jun 2009, 12:44
Nieuw Lid Fractie

Ik ben op een netwerk printer - Toshiba e-STUDIO 233. Ik ga voor het afdrukken van een Word-document, selecteer de bypass-lade op de prompt, dan loop ik door de hal naar de printer met mijn speciale papier te laden in de bypass-lade. Tegen de tijd dat ik er ben, is de printer al gedrukt mijn werk uit een andere lade. Ik weet dat als ik het papier in de lade op voorhand, zal het afdrukken vanaf de rondweg lade. Maar dit werkt niet voor ons, aangezien er zoveel mensen met dezelfde printer. Hoe kan ik mijn bypass lade afdruktaken te drukken vanuit de juiste lade, zonder dat voor het laden van het papier van tevoren?

Op een zijde noot ... ik geprobeerd te bellen Toshiba met deze vraag en werd medegedeeld dat er een $ 100 kosten voor het gebruik van de telefoon tech support service, of een $ 10/maand kosten voor de dienst.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.