mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

Skal jeg købe en Canon 450d digital SLR kamera

Reply

Thread Tools
Old 21. november 2008, 11:00
Ny Medlem Gruppen

Nu eller efter Xmas? Jeg tænker på at købe en Canon 450d digital SLR kamera med standard 18-35mm Lens. Jeg har brug for at vide et par ting:

1. Skal jeg købe det NU (£ 438 laveste pris jeg har fundet i UK) eller vente til efter Xmas (salg)?
2. Ville nogen Salgspris sandsynligvis være betydeligt lavere £ 100? eller bare £ 20-30? Måske somone har erfaring med at købe i årlige salg.
3. Vil Canon 450d sandsynligvis blive superseeded i næste par måneder med en kraftigere lignende kameraet? Således skal jeg vente på en ny model? Alle nyheder om grapelines om nye Canon modeller (især måske kameraer med mere end 12,2 Megapixel i £ 500-700 rækkevidde?

Jeg er en grafisk designer og behov for at købe det bedste kamera jeg kan i £ 500-700 række, der vil give mig den højeste Image resolutioner for høj kvalitet TRYKT billeder til Brochurer / Plakater.

I cant råd til en Medium Format Professional Camera (20 Megapixels +) og kun spekulerer på, om eventuelle nye Canon / Andre modeller er grund ud snart?

Mange, mange tak for enhver hjælp!
Old 28 November 2008, 10:39
Ny Medlem Gruppen

Hvad med at ringe til folk på Amatør Fotograf eller Hvad Digital Kamera og se, hvad de mener. Folk elsker at tale om deres erhverv, og de deltager i den årlige messer.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.