Pitäisikö minun ostaa CANON 450 d digitaalisten SLR kamera NYT tai sen jälkeen Xmas? Olen ajatellut ostaa CANON 450 d digitaalisten SLR kamera standardin 18-35mm Lens. Minun täytyy tietää muutamia asioita:
1. Pitäisikö minun ostaa se NYT (£ 438 alhaisin hinta olen havainnut, UK) tai odota kunnes jälkeen Xmas (myynti)?
2. Voisiko jokin Myyntihinta on todennäköisesti huomattavasti alhaisempi £ 100? tai vain £ 20-30? Ehkä somone on kokemusta ostaa vuosittaisissa myynnistä.
3. Aikooko Canon 450 d todennäköisesti olla superseeded seuraavan muutaman kuukauden tehokkaampi samanlainen kamera? Niinpä minun pitäisi odottaa, että uusi malli? Kaikki uutiset koskevat grapelines uusia Canon malleja (erityisesti ehkä kameroita, joissa on enemmän kuin 12,2 megapikseliä, että £ 500-700 valikoima?
Olen graafinen suunnittelija ja tarve ostaa paras kamera Voin sen £ 500-700 valikoima, joka antaa minulle Korkein Image päätöslauselmien High Quality PAINETTU kuvia Esitteet / Julisteet.
I cant varaa Medium Format Professional Kamera (20 megapikseliä +) ja vain kysyä, jos jokin uusi Canon / Muut mallit ovat suoraan pois pian?
Monet, monet kiitokset mitään apua! |