![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| NU of na Xmas? Ik denk over de aanschaf van een Canon 450 quinquies digitale SLR camera met de standaard 18-35mm lens. Ik moet weten een paar dingen: 1. Moet ik het nu kopen (£ 438 laagste prijs die ik heb gevonden in het Verenigd Koninkrijk) of wacht tot na Xmas (Sales)? 2. Zou elke Verkoopprijs worden waarschijnlijk aanzienlijk lager £ 100? of gewoon £ 20-30? Misschien somone ervaring heeft van de aankoop van de jaarlijkse omzet. 3. Zal de Canon 450 quinquies waarschijnlijk worden superseeded in de komende maanden met een meer krachtige soortgelijke camera? Dus moet ik wachten voor een nieuw model? Nieuws over de grapelines over nieuwe modellen van Canon (vooral misschien camera's met meer dan 12,2 Megapixels in de £ 500-700 bereik? Ik ben een grafisch ontwerper en de noodzaak voor de aankoop van de beste camera Ik kan in de £ 500-700 bereik dat geeft me de Hoogste Image resoluties voor hoge kwaliteit drukwerk, afbeeldingen voor Brochures / Posters. I cant veroorloven een medium formaat professionele camera's (20 Megapixels +) en vraag me af of geen nieuwe Canon / Andere modellen zijn te wijten binnenkort? Veel, veel dank voor alle hulp! |
|
| |||
| |||
| Hoe zit het telefoneren de mensen van Amateur Photographer of Wat digitale camera en zie wat ze denken. Mensen praten graag over hun beroepen, en ze deelnemen aan de jaarlijkse beurzen. |