mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

Bør jeg kjøpe en Canon 450D digitalt speilrefleks kamera

Reply

Thread Tools
Old 21 november 2008, 11:00
New Member Group

Default Bør jeg kjøpe en Canon 450D digitalt speilrefleks kamera

NÅ eller etter Xmas? Jeg tenker på å kjøpe en Canon 450D digital SLR-kamera med standard 18-35mm linse. Jeg trenger å vite et par ting:

1. Bør jeg kjøpe den NÅ (£ 438 laveste pris jeg har funnet i UK) eller vente til etter Xmas (salg)?
2. Vil noen Salgspris være sannsynligvis være betydelig lavere £ 100? eller bare £ 20-30? Kanskje noen har erfaring med å kjøpe i årlig omsetning.
3. Vil Canon 450D bli trolig bli superseeded i neste månedene med en kraftigere ligner kameraet? Derfor bør jeg vente på en ny modell? Noen nyheter på grapelines om nye Canon-modellene (spesielt kanskje kameraer med mer enn 12,2 megapiksler i £ 500-700 range?

Jeg er en grafisk designer og har behov for å kjøpe det beste kameraet jeg kan i £ 500-700 utvalg som vil gi meg den høyeste Image Oppløsninger for High Quality PRINTED bilder for Brosjyrer / plakater.

I cant råd en Medium Format Professional Kamera (20 Megapixels +) og bare lurer på om noen nye Canon / Andre modeller er grunn ut snart?

Mange, mange takk for hjelp!
Old 28th Nov 2008, 10:39
New Member Group

Default Bør jeg kjøpe en Canon 450D digitalt speilrefleks kamera

Hva med å ringe personer på Amateur Photographer eller Hva Digital Camera og se hva de synes. Folk elsker å snakke om sine yrker, og de delta på den årlige messer.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hva digitale kameraet til å kjøpe? blackvioletred Digital Imaging & Skrivere 6 4 mars 2009 14:56
Hva Digital Camera? Jeg får et nytt digitalkamera Marian M Digital Imaging & Skrivere 2 21 nov 2008 07:49
Beste digitale kamera for å kjøpe? Ashley S Digital Imaging & Skrivere 3 21 nov 2008 01:01
Doc Watson-feil når du laster ned fra min Canon digitalkamera Kona1984hawaii Multimedia & Kodeker 4 4 mars 2008 20:40
Best digitalkameraer - ser for digitalkamera for PC bruk Computer Spec General Hardware Chat 3 21 oktober 2006 09:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.