Bør jeg kjøpe en Canon 450D digitalt speilrefleks kamera NÅ eller etter Xmas? Jeg tenker på å kjøpe en Canon 450D digital SLR-kamera med standard 18-35mm linse. Jeg trenger å vite et par ting:
1. Bør jeg kjøpe den NÅ (£ 438 laveste pris jeg har funnet i UK) eller vente til etter Xmas (salg)?
2. Vil noen Salgspris være sannsynligvis være betydelig lavere £ 100? eller bare £ 20-30? Kanskje noen har erfaring med å kjøpe i årlig omsetning.
3. Vil Canon 450D bli trolig bli superseeded i neste månedene med en kraftigere ligner kameraet? Derfor bør jeg vente på en ny modell? Noen nyheter på grapelines om nye Canon-modellene (spesielt kanskje kameraer med mer enn 12,2 megapiksler i £ 500-700 range?
Jeg er en grafisk designer og har behov for å kjøpe det beste kameraet jeg kan i £ 500-700 utvalg som vil gi meg den høyeste Image Oppløsninger for High Quality PRINTED bilder for Brosjyrer / plakater.
I cant råd en Medium Format Professional Kamera (20 Megapixels +) og bare lurer på om noen nye Canon / Andre modeller er grunn ut snart?
Mange, mange takk for hjelp! |