mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivare

Register

Ska jag köpa en Canon 450D digital SLR-kamera

Reply

Thread Tools
Old 21 november 2008, 11:00
New Member Group

Default Ska jag köpa en Canon 450D digital SLR-kamera

Nu eller efter JUL? Jag tänker på att köpa en Canon 450D digital SLR-kamera med standard 18-35mm Lens. Jag behöver veta ett par saker:

1. Ska jag köpa den NU (£ 438 lägsta priset jag har hittat i Storbritannien) eller vänta tills efter JUL (försäljning)?
2. Skulle någon Sale Pris sannolikt vara betydligt lägre £ 100? eller bara £ 20-30? Kanske somone har erfarenhet av inköp i årlig försäljning.
3. Kommer Canon 450d kan förväntas superseeded i närmaste månaderna med en mer kraftfull liknande kameran? Därför ska jag vänta på en ny modell? Alla nyheter på grapelines om nya Canon-modellerna (särskilt kanske kameror med mer än 12,2 Megapixlar i £ 500-700 sortiment?

Jag är en grafisk formgivare och behovet av att köpa den bästa kameran jag kan i £ 500-700 sortiment som kommer att ge mig Högsta Bild resolutioner för högkvalitativa trycksaker bilder för Broschyrer / Affischer.

I cant ge en Medium Format Professional Kamera (20 Megapixlar +) och bara undrar om någon ny Canon / Andra modeller kommer ut snart?

Många, många tack för all hjälp!
Old 28 november 2008, 10:39
New Member Group

Default Ska jag köpa en Canon 450D digital SLR-kamera

Vad sägs om att ringa folk på Amateur Fotograf eller Vad Digital Kamera och se vad de tycker. Människor älskar att prata om sina yrken, och de deltar i den årliga mässor.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Vad digital kamera att köpa? blackvioletred Digital Imaging & Skrivare 6 4 mars 2009 14:56
Vilken digitalkamera? Jag får en ny digitalkamera Marian M Digital Imaging & Skrivare 2 21 november 2008 07:49
Bästa digitalkamera att köpa? Ashley S Digital Imaging & Skrivare 3 21 november 2008 01:01
Doc Watson fel när hämta från min Canon digitalkamera Kona1984hawaii Multimedia & Codecs 4 4 mars 2008 20:40
Best digitalkameror - söker digitalkamera för st användning Computer Spec General Hardware Chat 3 21 oktober 2006 09:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.