Ska jag köpa en Canon 450D digital SLR-kamera Nu eller efter JUL? Jag tänker på att köpa en Canon 450D digital SLR-kamera med standard 18-35mm Lens. Jag behöver veta ett par saker:
1. Ska jag köpa den NU (£ 438 lägsta priset jag har hittat i Storbritannien) eller vänta tills efter JUL (försäljning)?
2. Skulle någon Sale Pris sannolikt vara betydligt lägre £ 100? eller bara £ 20-30? Kanske somone har erfarenhet av inköp i årlig försäljning.
3. Kommer Canon 450d kan förväntas superseeded i närmaste månaderna med en mer kraftfull liknande kameran? Därför ska jag vänta på en ny modell? Alla nyheter på grapelines om nya Canon-modellerna (särskilt kanske kameror med mer än 12,2 Megapixlar i £ 500-700 sortiment?
Jag är en grafisk formgivare och behovet av att köpa den bästa kameran jag kan i £ 500-700 sortiment som kommer att ge mig Högsta Bild resolutioner för högkvalitativa trycksaker bilder för Broschyrer / Affischer.
I cant ge en Medium Format Professional Kamera (20 Megapixlar +) och bara undrar om någon ny Canon / Andra modeller kommer ut snart?
Många, många tack för all hjälp! |