![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har varit ute efter en skrivare som är mindre än andra, men kan fortfarande skriva ut vanliga utskrifter. prefibly en laserskrivare för jag vill inte att chefen ACH att ersätta bläck och köpa dem. Jag hittade en som passade mina behov för $ 60, men jag förlorade var den är. Finns det någon som vet var jag kan hitta en? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag kan se $ 90 men $ 60. $ 60 låter mycket fabriksinställt renoverade för mig.
|
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Icke standard primära urvalsenheter - Behov små PSU för halv höjd setup | falandys1002 | Linux & Alternativa OS | 2 | 7 juni 2009 05:31 |
| Hur Memory Standard egentligen? | Rapolyne | Processorer, moderkort & RAM | 6 | 2 november 2008 07:15 |
| Dell 720 skrivare med felmeddelandet Den angivna skrivaren moniter är unkown | themadpanda1989 | Digital Imaging & Skrivare | 8 | 30:e sep 2008 05:02 |
| Nerladdade en dvd, inte i standardformat, inte säker på vilket program | gladrock | Multimedia & Codecs | 1 | 2 januari 2008 11:52 |
| Standard Naming Convention | DrWatson | General Software Chat | 3 | 23 november 2007 18:19 |
| Thread Tools | |
| |