![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Alle, Det kunne se ud som dette spørgsmål er dumme, men dette synes at være et vanskeligt spørgsmål at besvare. Antag at sige, at du har en printer, som også kan anvendes som en scanner (dvs., printer og scanner som en kombinationsboks i en boks). Vi ved alle, at når vi udskrive sider fra printeren, det forbruger visse blæk fra patronen anvendes i printeren. Nu, hvis vi bruge printeren til en scanner (da dette kan bruges som begge) vil en scannet side forbruge enhver blæk fra printeren patron? Jeg vil også sætte pris på, hvis du kunne besvare hvordan scanning del værker i et sådant tilfælde ovenfor. Tak til alle i forvejen, og jeg sætter stor pris på alle dine svar .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Scanning til din pc-skærm, der ikke bruger blæk, hvis du derefter udskrive din scanning, så effektivt et eksemplar, som vil bruge blæk.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er egentlig bare en separat scanner og printer sammen. De fungerer nøjagtig som adskiller gøre, medmindre du direkte kan udskrive fra scanneren, hvis du ønsker det.
|
| |||
| |||
| Nr. scanning del vil ikke forbruge noget blæk (som du skal vide, når du heks på dette tidspunkt nogle blæk forbruges). Scanning del fungerer som almindelig scanner .. Printer del fungerer som normale printer. I nogle tilfælde når blækket finishmidler enheden ikke er klar og kan ikke bruges som scanner. |
|
| |||
| |||
| ingen BEC blækket vil blive anvendt, hvis u trykt kun ikke hvis u scannes og BEC u sagde, at "når vi udskrive sider fra printeren, det forbruger visse blæk fra patronen anvendes i printeren" så nogen der ikke vil være blæk bruges i scanning årsag, er du kun scanning ikke kopiere! |
|
| |||
| |||
| Hvis du vælger at scanne til en fil / mappe, det vil ikke bruge blæk. Hvis du vælger at scanne at udskrive, det vil bruge blæk. Af den måde, det eneste dumme spørgsmål er den ene du ikke spørge. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp Dette nybyggede Computer! Meget Tricky Prob ... | matt22 | General Hardware Chat | 9 | 30 august 2009 16:49 |
| WTB: retinal Eye scanner | cheesepuff | General Hardware Chat | 2 | 2 december 2008 15:14 |
| Lille gul FORESPØRGSEL varemærker hardwareenheder | aaron79 | Windows-operativsystemer | 11 | 5 april 2008 12:54 |
| Scanner hjælp! | cheesewheels99 | Digital Imaging & Printere | 4 | 3 februar 2008 17:08 |
| Scanner spørgsmål | urmaserendipity85 | Digital Imaging & Printere | 2 | 15 januar 2008 14:23 |
| Thread Tools | |
| |