![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, kan det se ut som dette spørsmålet er dumt, men dette synes å være et vanskelig spørsmål å besvare. Anta at du har en skriver som også kan brukes som en skanner (ie., printer og skanner som kombinasjonsboksen i en boks). Vi vet alle at når vi skriver ut sider fra skriveren, den forbruker visse blekk fra kassetten brukes i skriveren. Nå, hvis vi bruker skriveren på en skanner (siden dette kan brukes som både) vil en skannet side konsumere noen blekket fra skriveren kassetten? Jeg vil også sette pris på om du kunne svare på hvordan skanning del arbeider i et slikt tilfelle ovenfor. Takk på forhånd og i stor grad setter pris på alle svar .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skanne til PC-skjermen bruker ikke blekk, hvis du deretter skrive ut skanne, så effektivt en kopi, som vil bruke blekk.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er i utgangspunktet bare en egen scanner og skriver sammen. De fungerer akkurat som skiller gjøre, bortsett fra at du kan skrive ut direkte fra skanneren hvis du ønsker det.
|
| |||
| |||
| Ingen skanning del vil ikke konsumere noen blekk (som du må vite når du heks på denne tiden noen blekk er inntatt). Scanning del fungerer som vanlig scanner .. Printer del fungerer som normalt skriveren. I enkelte tilfeller når blekknivået fullført enheten ikke er klar og kan ikke brukes som skanner. |
|
| |||
| |||
| no BEC blekket skal brukes hvis u trykte bare ikke hvis u skannet og BEC u sa "når vi skriver ut sider fra skriveren, den forbruker visse blekk fra kassetten brukes i skriveren" så nei det blir ikke blekk brukes i skanning forårsake du bare skanne ikke kopiere! |
|
| |||
| |||
| Hvis du velger å skanne til en fil / mappe, vil den ikke bruke blekk. Hvis du velger å skanne å skrive, vil den bruke blekk. For øvrig, det eneste dumme spørsmålet er det du ikke spør. |