![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Alla, Det kan se ut så här frågan är dum men det här verkar vara en knepig fråga att besvara. Antag att säga att du har en skrivare som även kan användas som en scanner (dvs., skrivare och skanner som en combo i en ruta). Vi vet alla att när vi skriva ut sidor från skrivaren så tar det vissa bläck från patronen som används i skrivaren. Nu, om vi använder skrivaren för en scanner (eftersom det kan användas som båda) kommer en skannad sida konsumera något bläck från skrivaren patronen? Jag kommer också att uppskatta om du kunde svara på hur skanning del fungerar i ett sådant fall ovan. Tack alla i förväg och jag uppskattar alla era svar .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skanna till PC skärmen inte använder bläck, om du sedan skriva ut scan, så i praktiken en kopia, som kommer att använda bläck.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är i grund och botten bara en separat scanner och skrivare samman. De fungerar precis som skiljer göra, förutom att du direkt kan skriva ut från skannern om du så önskar.
|
| |||
| |||
| Nr genomlysningsutrustning del inte kommer att förbruka någon bläck (som du måste veta när du häxa på Temne del bläck förbrukas). Scanning del fungerar som vanlig scanner .. Utskriftsvänlig del fungerar som vanliga skrivare. I vissa fall när bläcket finish enheten inte är redo och kan inte användas som skanner. |
|
| |||
| |||
| ingen BEC bläcket ska användas om u tryckt bara inte om u skannas och BEC u sa "när vi skriva ut sidor från skrivaren så tar det vissa bläck från patronen som används i skrivaren" så nej det kommer inte att bläck används vid scanning orsaka du bara skanning inte att kopiera! |
|
| |||
| |||
| Om du väljer att skanna till en fil / mapp, kommer det inte att använda bläck. Om du väljer att söka för att skriva ut, kommer det att använda bläck. För övrigt den enda dumma frågan är den du inte frågar. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hjälp på detta nybyggda Computer! Very Tricky Prob ... | matt22 | General Hardware Chat | 9 | 30 augusti, 2009 16:49 |
| WTB: Retinal Eye scanner | cheesepuff | General Hardware Chat | 2 | 2 december 2008 15:14 |
| SMÅ YELLOW frågetecken i maskinvaruenheter | aaron79 | Windows-operativsystem | 11 | 5 april 2008 12:54 |
| Scanner hjälp! | cheesewheels99 | Digital Imaging & Skrivare | 4 | 3 februari 2008 17:08 |
| Scanner frågor | urmaserendipity85 | Digital Imaging & Skrivare | 2 | 15 januari 2008 14:23 |
| Thread Tools | |
| |