![]() |
|
| |||
| |||
| ... digitalkamera som jeg tabte install disk? Jeg fik en virus et stykke tid tilbage og var nødt til at geninstallere alt på min computer og har mistet min drivere til mit Sony Cybershot DSC-N2. Hver gang jeg forsøger at forbinde mit kamera til min computer, det giver mig anledning til at installere disken. Er der nogen måde at bare hente driveren fra et sted? Jeg har forsøgt at netop Google-søgning til DSC-N2 føreren og det bare bringer nogle hjemmesider, som siger, de er drivere til mit kamera, men er et fupnummer, hvor de vil have dig til at hente deres crappy P2P værktøjslinje. Så bare at søge efter det i Google fungerer ikke. Så hvis nogen har et andet forslag, ville det være meget værdsat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Goto korrekt Sony hjemmeside, bør de være der under support.
| |||
| |||
| Kontakt Sony eller gå til deres Support hjemmeside og kigge efter drivere eller Downloads til din model. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette skal give dig, hvad du har brug for
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hot at installere nye cd-rom-driveren? | aj2608 | Drives & flytbare medier | 1 | 25 November 2009 04:31 |
| Printer Driver Fine-scanner Driver vil ikke virke. Windows kan ikke opdager Device | Shredder | Digital Imaging & Printere | 4 | 30 august 2009 08:02 |
| Wireless + Wired både vil få IP-adresser, men vil ikke tillade nogen aktivitet. Please help! | Anticleptic | Networking, Modemer & VoIP | 17 | 11 juli 2008 08:35 |
| Driver HJÆLP! | Ryan90 | Multimedia & Codecs | 6 | 15 januar 2008 22:38 |
| Behov føreren | SpecV | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 3 december 2007 06:34 |
| Thread Tools | |
| |