![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ... digitaalikamera, joille olen menettänyt asentaa levyn? Sain viruksen jo jokin aika sitten, ja se oli uudelleen kaiken minun tietokone ja kadottanut ohjaimet minun Sony Cybershot DSC-N2. Joka kerta, kun yrität muodostaa yhteyden minun kamera minun tietokone se kehottaa minua asennus levy. Onko mahdollista vain ladata ajuri jostakin? Olen yrittänyt vain Google-haun DSC-N2 kuljettajan ja se tuo esille joitakin sivustoja, jotka sanovat ne kuljettajat minun kamera mutta ovat tosiasiassa huijaus, jossa he haluavat sinun ladata kehno P2P työkaluriviltä. Joten etsivät sen Google ei toimi. Joten jos joku on eri ehdotusta, se olisi paljon arvoa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Goto asianmukaisen Sony verkkosivuilla, ne olisi siellä tukea.
| |||
| |||
| Yhteystiedot Sony tai mene niiden tuki-sivustossa ja etsi Ajurit ja ladattavat oman mallin mukaan. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tämä pitäisi antaa sinulle, mitä tarvitset
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Hot Asenna uudet CD-ROM Driver? | aj2608 | Drives & Removable Media | 1 | 25 marraskuu 2009 04:31 |
| Tulostinohjain Fine-skannerin ohjain ei toimi. Windows ei havaitse Device | Silppuri | Digital Imaging & Tulostimet | 4 | 30 elokuu 2009 08:02 |
| Langaton + Wired Molemmat saada IP-osoitteita, mutta ei anna mitään toimintaa. Please help! | Anticleptic | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 17 | 11. Jul 2008 08:35 |
| Driver OHJE! | Ryan90 | Multimedia & Codecs | 6 | 15 Jan 2008 22:38 |
| Tarvitsetko kuljettaja | SpecV | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 3. joulukuu 2007 06:34 |
| Thread Tools | |
| |