![]() |
|
| |||
| |||
| ... digitale camera die ik verloor de install-schijf? Ik heb een virus een tijdje terug en moest alles opnieuw installeren op mijn computer en verloor mijn drivers voor mijn Sony Cybershot DSC-N2. Elke keer als ik verbinding probeert te maken van mijn camera op mijn computer stimuleert me om de schijf te installeren. Is er een manier om iets te downloaden van de bestuurder ergens van? Ik heb geprobeerd om alleen de zoekfunctie van Google voor de DSC-N2 bestuurder en het gewoon brengt een aantal websites die zeggen dat ze drivers voor mijn camera, maar zijn in feite een zwendel waar ze willen dat je voor het downloaden van hun crappy P2P werkbalk. Dus gewoon zoeken in Google werkt niet. Dus als iedereen heeft een andere suggestie, zou het zeer op prijs gesteld. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ga naar de juiste website van Sony, moeten zij er op grond van steun.
| |||
| |||
| Contacteer Sony of ga naar hun Support website en kijk voor bestuurders of downloads voor uw model. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dit moet geven wat je nodig hebt